mooie j7 gespot

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

mooie j7 gespot

Berichtdoor peugeotexpert » 13 jun 2005, 20:35

Lijstleden,

Vanmiddag op weg van het werk naar huis moest ik even langs de bekende doe het zelf grootgrutter langs de A9 bij Amsterdam Zuid Oost (ja inderdaad de Praxis in de Bijlmer) en daar spotte ik bij het "Universeel Autoschade Herstelbedrijf" een zeer fraaie J7 voor zover ik van een afstand kon zien was dit campertje van een nieuwe grijze jas en wit dak voorzien.. Is dit een auto van een van de lijstleden hier?

Hij zag er van een afstand in iedergeval weer uit als nieuw..

Groeten,

Michael Staats
peugeotexpert
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 01 apr 2004, 19:29

Berichtdoor Jeetje » 13 jun 2005, 23:28

Nee, die is niet van een van de lijstleden.

Die J7 is van Henk. Henk was plaatwerker bij het betreffende schadeherstelbedrijf en is inmiddels met de welverdiende VUT. Als afscheidscadeau mocht hij 'zijn J7' bij het schadeherstelbedrijf volledig restaureren en dat heeft hij dan ook gedaan...

Er is hééél veel aan gelast, nieuwe stukken erin gezet, de achterdeuren zijn compleet nieuw en zelf gemaakt en het busje is daar ter plaatse voorzien van een heel nieuw schilletje!

Mooi, werk! Henk is een echte vakman! Hij heeft Jeetje al bewonderd en ik heb natuurlijk zijn J7 al uitvoerig bekeken...

Er is aan de restauratie van zijn J7 heel veel aandacht besteed en dat is te zien. Die bus zit vetter in de lak dan af-fabriek! En die glans!!!!

Hier even twee fotootjes van deze pracht J7...

Op deze foto is te zien hoe de J7 van henk in de primer staat:
Afbeelding

En hier issie voorzien van z'n nieuwe jasje (behalve het dak):

Afbeelding

Henk is niet zo'n computeraar, dus die zullen we niet gauw op het forum tegenkomen...
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor JT » 14 jun 2005, 19:14

Ook een frietklep!
Avatar gebruiker
JT
 
Berichten: 3775
Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
Woonplaats: Bladel

Berichtdoor peugeotexpert » 14 jun 2005, 21:36

Jeetje schreef:Nee, die is niet van een van de lijstleden.

Die J7 is van Henk. Henk was plaatwerker bij het betreffende schadeherstelbedrijf en is inmiddels met de welverdiende VUT. Als afscheidscadeau mocht hij 'zijn J7' bij het schadeherstelbedrijf volledig restaureren en dat heeft hij dan ook gedaan...

Er is hééél veel aan gelast, nieuwe stukken erin gezet, de achterdeuren zijn compleet nieuw en zelf gemaakt en het busje is daar ter plaatse voorzien van een heel nieuw schilletje!

Mooi, werk! Henk is een echte vakman! Hij heeft Jeetje al bewonderd en ik heb natuurlijk zijn J7 al uitvoerig bekeken...

Er is aan de restauratie van zijn J7 heel veel aandacht besteed en dat is te zien. Die bus zit vetter in de lak dan af-fabriek! En die glans!!!!



Jeetje,

Bedankt voor de snelle reactie. Die J7 is dus weer klaar voor een 2e leven zo te horen.. Ik wens henk vanaf hier veel plezierige kilometers met zijn prachtauto toe..

Groeten,

Michael
peugeotexpert
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 01 apr 2004, 19:29


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten