J7 liefhebbers,
Ik kan jullie met trots melden dat wij inmiddels eigenaar zijn geworden van een j7 campert benzine uit 1975. Schuifdeuren voor en als zijingang. Achter klapdeuren. Grijs/metallicblauw met zwarte motorkap en bumpers. Glas rondom (personenbus geweest?). Motor komt uit een 405.
Vorige week zonder problemen 200 km naar huis gereden. Aan het eind begon in bochten en bij remmen alle drie waarschuwingslampen in de snelheidsmeter (dashboard met schakelaar voor knipperlicht erop) simultaan aan en en uit te flikkeren: iemand enig idee waar dit op wijst (slik)?
Verder nog wat eerste vragen:
-2- welke bandenspanning moet er op de michelins?
-3- Iemand een idee hoe we aan een bandenhoes Peugeot kunnen komen voor de reserveband achterop?
-4- Als ik een normale 4*40w autoradio inbouw maar met zwaardere (4*150 watt) boxen: trek ik dan bij normaal gebruik een te zware wissel op de (huishoud) accu of maakt dat niet veel uit (en wat betekent dit voor bijv. de zekeringen)
-5- als we op netstroom aangesloten zijn, kunnen we dan via een stopcontactje (aan een lampje binnen) allerlei apparatuur aansluiten of is dat nodeloos gevaarlijk?
-6- hij hoeft geen loodtoevoeging volgens de vorige eigenaar, maar is het toch beter om dat wel toe te voegen en zo ja hoe vaak?
Nou dat waren de eerste vragen. Er komen er vast meer. Oh ja kan ik van iemand een garagehandboek kopieren, ik heb nu helemaal geen documentatie...
Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp en wellicht tot op een J7 bijeenkomst (wanneer?)
Mark & Angelica