21 augustus 2005: Rencontre du Nord

Aankondigingen en verslagen van rally's, toertochten, puzzelritten, meetings, beurzen en andere bijeenkomsten.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion

21 augustus 2005: Rencontre du Nord

Berichtdoor Le Lion » 18 jul 2005, 23:12

Rencontre du Nord

Op zondag 21 augustus organiseert de Association Peugeot Hollande “Rencontre du Nord”. Deze zomerse toertocht vindt plaats in, u raad het al, het noorden des lands. Om precies te zijn, in het zuidwestelijke gedeelte van de provincie Groningen en noordwestelijke gedeelte van de provincie Drenthe. Start en finish is in het pittoreske Drentse dorpje Roderwolde.

En juist vanuit dat dorpje hebben de familie Harms en Bruins, allemaal grote Peugeotliefhebbers natuurlijk, met ondersteuning van de APH, een sfeervolle toertocht uitgezet die voert over de kleine weggetjes van deze omgeving, langs molens en oude burchten en door knusse dorpjes. Dit is een perfecte gelegenheid om bijzonder mooi stukje Nederland eens vanuit de klassieke Peugeot te ervaren.

Informatie over deelname is te vinden op http://www.aph-peugeot.nl of in de laatste editie van Le Lion.
Het leven is te kort voor saaie kilometers.
Avatar gebruiker
Le Lion
Moderator
 
Berichten: 686
Geregistreerd: 31 maart 2004, 08:21

Berichtdoor Gilletti » 19 jul 2005, 19:40

Net even te ver dit keer helaas. :-|
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Berichtdoor Tom » 29 jul 2005, 14:12

Hmmm, ik ben dat weekeinde toch al in Friesland vanwege de verjaardag van mijn schoonmoeder; op zondagochtend is het dan nog maar een klein stukje verder... Heb deze zomer toch al niet zoveel in mijn 504 gereden, dus dat is een mooie kans om het goed te maken!

Update na overleg met thuisfront:
Helaas... dagprogramma al helemaal volgeboekt met andere festiviteiten; ik ben dus niet van de partij :cry: maar wens anderen veel plezier!
504 Berline 1971 injection automatique
Avatar gebruiker
Tom
 
Berichten: 60
Geregistreerd: 04 aug 2004, 17:41
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Le Lion » 12 aug 2005, 17:25

Wie gaan er allemaal volgende week?
Het leven is te kort voor saaie kilometers.
Avatar gebruiker
Le Lion
Moderator
 
Berichten: 686
Geregistreerd: 31 maart 2004, 08:21

Berichtdoor Jeetje » 12 aug 2005, 20:42

Ik ben (nog) geen lid van een club...

Kan dus niet meedoen...

Of wel?

<edit>

Ik heb de organisatie even een mailtje gestuurd met de vraag of we mee mogen doen/rijden... Ik ben benieuwd wat het antwoord zal zijn... :wink:
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor pEus » 13 aug 2005, 16:05

Ja, wij komen !

Groet,

Eugène
Avatar gebruiker
pEus
 
Berichten: 1769
Geregistreerd: 22 jun 2005, 18:24
Woonplaats: Waalwijk

Berichtdoor Nikilauda504 » 16 aug 2005, 08:17

Ik ook!
Avatar gebruiker
Nikilauda504
 

Berichtdoor Jeetje » 16 aug 2005, 09:39

Nog steeds geen reactie op ons e-mailtje en 'aangepaste inschrijving' via het online inschrijfformulier.... :?

Wij willen best meedoen, maar dan moeten we wel weten waar en wanneer we daar verwacht worden, wat de kosten zijn, etcetera, etcetera, etcetera...

Is het gebruikelijk dat er zo slecht op e-mailtjes wordt gereageerd door die club(s)?

Dat is al één ding dat me tegenstaat om lid te worden van een club: het is vaak zo'n administratieve tijger (eeeehhh... Leeuw). Je betaalt best veel om lid 'te mogen zijn' van zo'n club/vereniging maar het response is vaak heel slecht...

En van welke club zouden wij nou lid moeten worden met onze J7?
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor Gilletti » 16 aug 2005, 20:21

Jeetje schreef:Is het gebruikelijk dat er zo slecht op e-mailtjes wordt gereageerd door die club(s)?


Ik vrees van wel. Heb daaromtrent ook geen goede ervaringen.

Ben echter van mening dat de goede wil er vast is, maar dat het meer komt door andere prioriteiten en "gedoe" met de club.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Berichtdoor Jeetje » 18 aug 2005, 12:00

Inmiddels bericht ontvangen: wij mogen meedoen als we plechtig beloven van een club lid te worden...

Hebben we -natuurlijk- gedaan en dus zijn wij zondag ook van de partij!

We wíllen wel lid van een club worden, maar we weten nog niet goed van welke... De J7 hobbelt er bij de meeste clubs zo'n beetje bij.

Een eigen J7-club als 'subdivisie' van een reeds bestaande club zou een goed idee zijn, maar de vraag is of er genoeg interesse zou zijn voor een specifieke J7 (evt. J7/J9) club!
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor Mark » 18 aug 2005, 22:25

Jeetje schreef:Een eigen J7-club als 'subdivisie' van een reeds bestaande club zou een goed idee zijn, maar de vraag is of er genoeg interesse zou zijn voor een specifieke J7 (evt. J7/J9) club!

Heb al meermalen gewezen op het 'utilitaire' register van PCN, dat een sluimerend (of eigenlijk comateus) bestaan leidt. Maar misschien is daar toch wat mee aan te vangen, gezien het enthousiasme voor de J7/J9 hier.
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor Mark » 20 aug 2005, 22:34

Discussie over wat clubs wel/niet doen in deze topic gesloten. Er is een nieuwe topic waarin die desgewenst kan worden voortgezet: www.vandansik.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=2961

Hieronder gaan we lekkere foto's van dit evenement krijgen, toch?
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor Jeetje » 22 aug 2005, 09:13

Wat een geweldige rit! Helemaal super!

Het weer speelde gelukkig ook mee: niet al te zonnig, maar wel warm genoeg om lekker met geopende deuren (en/of dak) te rijden.

We gaan absoluut vaker meedoen met dergelijke ritten!

Inmiddels ook wat mensen van de diverse clubs gesproken (APH en PCN) en het 'dilemma J7' aangezwengeld en ik kreeg -gelukkig- bij beide partijen een luisterend oor...

Naar het zich nu laat aanzien is het het waarschijnlijkst dat de J7 een onderdeel van de APH uit gaat maken...

We'll keep you posted!
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor Nikilauda504 » 22 aug 2005, 10:05

Was inderdaad weer erg goed georganiseerd. Leuke mensen, leuke en bijzondere auto's, mooie route, lekker eten :D . Geheel onverwacht wist ik ook nog de derde prijs in de wacht te slepen :mrgreen: .

Heb ook wel digitale foto's, kan ze vanuit hier (werk) echter niet op een gratis foto site zetten om ze van daaruit op het forum te laten zien :(

Ik doe zeker weer mee aan een volgende rit van de APH.
Avatar gebruiker
Nikilauda504
 

Berichtdoor Le Lion » 03 sep 2005, 21:12

En een paar fotootjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Het leven is te kort voor saaie kilometers.
Avatar gebruiker
Le Lion
Moderator
 
Berichten: 686
Geregistreerd: 31 maart 2004, 08:21


Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten