Deuren/kleppen j7

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Deuren/kleppen j7

Berichtdoor jan eend + » 22 jun 2004, 18:15

Goedendag.Nieuw op deze site, maar zeer bekend met J7 sleutelwerk.Ik zoek een behoorlijke linkerschuifdeur voor mijn J7. Ook schuiframen in alu-profiel (beide kanten, voor de voordeuren) zijn welkom. Verder nog een achterklep en -deurtjes. Tips en/of adressen zijn welkom,het Groningse heb ik al gehad, evenals Bart Ebben(Nijmegen), Klijnstra(Nagele) en Snuverink (Boculo, las ik elders op deze site, bedankt nog)
Ik heb diverse onderdelen na sloop en ombouw van benzine naar diesel over. Tips en truuks staan ter beschikking. Groeten, Vanjan.
jan eend +
 
Berichten: 1502
Geregistreerd: 22 jun 2004, 12:27
Woonplaats: Grunn'

Re: Deuren/kleppen j7

Berichtdoor Mark » 22 jun 2004, 19:03

Beste Jan,

Allereerst van harte welkom! Misschien is deze topic (achterremmen J7) al gelijk een leuke technische uitdaging?: www.vandansik.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=320

Groeten,
Mark
Laatst bijgewerkt door Mark op 23 okt 2005, 21:14, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Deuren/kleppen j7

Berichtdoor jan eend + » 19 jul 2004, 23:16

Hadag. Inmiddels via Snuverink(achterklep) en Jeetje(=Antoine) voorzien van zeer bruikbare schuifdeuren MET alu raamprofielen :lol: . Nu nog op voor de kleine achterdeurtjes. Wie heeft nog een tip? Ook ombouwtips van grote deuren zijn welkom.Groets allemaal, Vanjan.
Laatst bijgewerkt door jan eend + op 17 jun 2007, 00:29, in totaal 1 keer bewerkt.
jan eend +
 
Berichten: 1502
Geregistreerd: 22 jun 2004, 12:27
Woonplaats: Grunn'

kleine deurtjes

Berichtdoor Ed » 20 jul 2004, 15:11

Tja , dat lijkt me nu ook wel wat. We hebben net onze eerst j7 gekocht, maar die bakkersdeurtjes (of patadeuren of hoe het ook heet) zijn toch wel het einde! Als iemand weet of en hoe je dat kan ombouwen houdt ik me aanbevolen....
Avatar gebruiker
Ed
 
Berichten: 205
Geregistreerd: 15 jul 2004, 13:10
Woonplaats: Bergum (Frl.)

Berichtdoor Jeetje » 20 jul 2004, 15:20

Gewoon een J7 kopen met patatluik; dan ben je van het gezeur af! :wink:

Onze vorige camper had/heeft ook 2 openslaande deuren. Jeetje, daarentegen, heeft een patatluik... Dat is toch wel heel erg leuk...

Gewoon lekker opengooien en tóch zit je niet helemaal te kijk!

Ombouwen lijkt niet zo moeilijk. De achteropening is namelijk hetzelfde. Je moet alleen de scharnieren erin lassen (zo lijkt het).
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten