Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Brownie
tjark63 schreef:Bij de RDW in Heerenveen zijn ze anders niet zo kinderachtig, mijn 404 kwam er destijds doorheen ondanks een te groot remkrachtverschil. We hebben zelfs nog even een proefritje gemaakt met een paar "noodstops" om het verschil wat kleiner te krijgen, daarna goedkeur met de belofte de remmen nog eens goed na te kijken.
joospeugeot schreef:of die keurmeester nu zo'n goeie kerel was weet ik niet ? hij doet gewoon zijn werk. overkalken van de duitse papieren. aangezien de auto zo gekeurd was als toelating nemen ze dat gewoon over. zo is mijn chassisnr in de papieren een stuk korter dan in werkelijkheid. zo stond t in de franse papieren en zo staat t nu op de nederlandse.
hoe hebben ze dat met t gewicht gedaan ? gewogen of ook overgenomen van duits kenteken ? tegenwoordig hebben we massa rijklaar en dat nemen ze vaak dan ook mee over kenteken. leeggewicht is dan 100 kg lager (en dat is bepalend voor de mrb)
SV605 schreef:Dankt voor het aanbod
pas maar op, straks hou ik je er nog aan
Groet
Steven
pick~up schreef:Ik heb nu ongeveer 1700 km met de GTI gereden en eigelijk bevalt ie prima(afgezien wat wind geruis) ik vind de GTI iets lichter aan voelen met rijden tegenover de GTD die voel wat zwaarder aan maar tis een goede auto die GTI.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten