Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Harrie schreef:Gefeliciteerd met deze leuke, mooie 306 cabriolet , en ook nog leder , prachtig.
tipje voor de kap: beveiliging openen/sluiten werkt via oliedruk-lampje.
dus zware belasting voor de accu ( stilstaande motor ) .
Als je dit wilt wijzigen, kun je vanaf de packer ( electronische unit achterin ) de draad
naar oliedruksensor doorknippen, verlengen naar de console en op de handremschakelaar aansluiten.
Daarmee kan de kap met draaiende motor worden geopend en gesloten, dat vind de accu fijn,
en bovendien gaat openen/sluiten veel sneller ! grt, Harrie
fab405 schreef:Dan ligt ie op het asfalt, ja
heej Arthur je bent van harte welkom, bakkie koffie doen, dan leg ik even de draad om naar handrem,tuuur schreef:Klinkt als een goeie tip Harrie! Zou het graag op onze 306 toepassen, maar voor mij als niet-monteur toch nog een beetje te hoog gegrepen denk ik.Harrie schreef:tipje voor de kap: beveiliging openen/sluiten werkt via oliedruk-lampje.
dus zware belasting voor de accu ( stilstaande motor ) .
Als je dit wilt wijzigen, kun je vanaf de packer ( electronische unit achterin ) de draad
naar oliedruksensor doorknippen, verlengen naar de console en op de handremschakelaar aansluiten.
Daarmee kan de kap met draaiende motor worden geopend en gesloten, dat vind de accu fijn,
en bovendien gaat openen/sluiten veel sneller ! grt, Harrie
fab405 schreef:Ha,ha! Dank je
Niemand opgevallen dat er PRV op m'n nummerplaten staat?
fab405 schreef:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten