door Pininfarina504 » 26 mei 2016, 10:04
De carter pan ligt er zo onderuit, als ze er niet teveel vloeibare pakking tussen gepropt hebben althans. Er zijn één en tweedelige pannen.
Doe het nagenoeg wekelijks.
Ook morgen weer ha ha, bij een 404CC, nog gemakkelijker.
Vaak moet de stabilisator stang even los.
Boutje onder de motorsteun is een beetje lastig.
Bouten in carter pan niet idioot strak aandraaien, soms heb je ook nog en lekkage tussen bak en blok, als je dan toch de carter pan er onderuit hebt liggen, verwijder de laatste lager kap(naast de bak dus) en vernieuw het haakse massief rubber slangetje, als dit niet meer oké is zorgt het vaak voor lekkages. Netjes op maat afsnijden met een scalpel mes, scheermes of los Stanley mes. Carter pan zelf wil ook wel eens een haarscheurtje in zitten.
205 1.4,97.
Peus 504Ti,78,gris fum, Paris.
Peus 504GL, Aut,73, blue mét, nwst, Elzas
Peug 504GL,vert mét,Ned auto.
Peus 404,aut,71,blue, Elzas.
Peus 404, groen, 69, Z-Fr
Peus 404, Fam zwart,70,ex-prefect Paris.