Vandaag bij een particulier een 106 1.1 Green uit 1995 gekocht,met 185.000km op de teller voor 350 euro met bijna een jaar APK. Auto rijdt prima,geen "nok,nok,nok" in de bochten en roest is 'm echt vreemd,wel zijn het dakje en de motorkap dof en een beetje wit uitgeslagen.
Onderweg naar huis ging een lampje branden dat de koelvloeistof temperatuur te hoog zou zijn,dit ondanks ik het peil voor vertrek had gecontroleerd.
In- en uit slangen van de radiateur gevoelt en even flink in geknepen. Slangen voelden gevuld aan en waren lekker warm,maar zeker niet té warm. Kachel wordt ook goed warm.
Reis maar weer rustig vervolgd....,na een tijdje bleek het lampje te doven bij het nemen van een rotonde,om vervolgens na enige tijd -bij het recht doorrijden- weer te gaan branden....,om vervolgens in een bocht weer uit te gaan.
Kan iemand iets met dit verhaal? Zelf zou ik denken aan een brakke stekkerverbinding,of een temperatuursensor die niet goed werkt.
Alvast bedankt voor het meedenken!