Ik denk dat het lastig wordt om hier pasklare oplossing(en) voor te vinden. Ik weet (namelijk) niet of de aansluitingen bij een 2.5-blok op dezelfde plaats zitten als bij een 2.0-blok en of de leidingen/slangen even lang zijn.
Als dat inderdaad het geval is, zou het wellicht mogelijk zijn om goede slangen/buizen te vinden. Houd er wel rekening mee dat die slangen over het algemeen ook al 'op leeftijd' zijn, dus 'ouderdoms(haar)scheurtjes' zijn zelfs bij nieuwe slangen niet uit te sluiten. Sterker nog: de kans dat rubber scheurt en (in/uit)droogt, is bij een onderdeel dat op de plank ligt groter en waarschijnlijker dan wanneer die slang in een rijdende auto zit...
Ik heb hier hele goede ervaringen mee:
http://www.siliconeslangen.nl/De prijs valt uiteindelijk alleszins mee en als je voor zwarte slangen gaat, is de uitstraling ook nog best oké (al zien blauwe slangen er natuurlijk wel heel racy uit
)
Het voordeel van deze slangen is dat je ze met verloopstukken, bochten, koppelstukken etc. echt heel goed passend kunt maken en dat ze ook gegarandeerd dicht zijn na (correcte) montage. Daarnaast is de levensduur van siliconen slangen beter dan van rubberen slangen...