Er komt een Bedrijfswagen Experience in Breukelen!!!

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Er komt een Bedrijfswagen Experience in Breukelen!!!

Berichtdoor Jeetje » 11 sep 2004, 22:25

Vandaag ben ik met Jeetje even naar Peugeot Experience in Breukelen gereden. Ik stond nog niet goed en wel op de parkeerplaats of er kwamen 3 medewerkers van Peugeot Experience naar buiten om Jeetje te bewonderen. :shock:

Leuk om van medewerkers van Peugeot Experience te horen dat ze onder de indruk van de kwaliteit van je auto zijn... :wink:

Ze vertelden bovendien dat er naast het gebouw waar Peugeot Experience gevestigd is nu een nieuw gebouw gereed wordt gemaakt en dat er over een maand of 3 een heuse Peugeot Bedrijfsauto Experience komt.

Er komt ook een Rode Kruis J7 te staan. Peugeot Nederland heeft het Nederlandse Rode Kruis namelijk een Boxer geschonken en ze hebben als cadeau van het rode kruis een J7 teruggekregen. Die krijgt een bijzonder plaatsje in de Peugeot Bedrijfswagen Experience...

Vandaag ook nog even in Naarden geweest met Jeetje. Het was vandaag Open Monumenten Dag en het leek wel of Jeetje tot deze monumenten behoorde. We parkeerden ´m in de hoofdstraat, stapten uit om Naarden te gaan bezichtigen, maar kwamen maar niet weg omdat we steeds op onze ´leuke bus´ aangesproken werden... Toen we dan eindelijk een rondje Naarden konden doen en terugkwamen bij ons busje stond niemand minder dan Jan des Bouvrie bij ons busje te kijken!!!!!! Hij vond het ´wel een leuk ding´ en hij vond het helemaal geweldig dat er met opengeschoven deuren gereden kon worden...

Volgens Jeetje was al met al een geslaagde zaterdag; hij glom van trots (of kwam dat doordat ik ´m gisteren in de was heb gezet?).
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Re: Er komt een Bedrijfswagen Experience in Breukelen!!!

Berichtdoor Mark » 11 sep 2004, 23:01

Jeetje schreef:en terugkwamen bij ons busje stond niemand minder dan Jan des Bouvrie bij ons busje te kijken!!!!!! Hij vond het ´wel een leuk ding´ en hij vond het helemaal geweldig dat er met opengeschoven deuren gereden kon worden...

En dan te weten dat Jan een echte Porsche-freak is, heeft al z'n tigste 911, toch... dat moet jou toch ook goed doen, kwa andere liefhebberij :wink: Leuk verhaal joh, van dit dagje uit, suc6 met de monumentenzorg verder!
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor Jeetje » 12 sep 2004, 00:22

Ik heb ´t verhaal niet afgemaakt (omdat dit een Peugeot-Forum is). Hij heeft vorige week z´n nieuwe 911 Carrera opgehaald (de nieuwe met de ronde koplampen; de 997 voor intimi). Dat wist ik -toevallig- en daar sprak ik ´m op aan. Na het bewonderen van ons Jeetje ben ik dan ook met hem meegelopen naar het Arsenaal (nog geen 50 meter verderop) en toen heb ik z´n nieuwe aanwinst mogen bewonderen...

Wát een kar, zeg!!! En dat geluid!!! Hééééérlijk!

Het was -natuurlijk- een zwarte. Hij koopt alleen maar zwarte auto´s omdat hij van mening is dat daar de vormgeving het best in naar voren komt... Ik vertelde hem dat ik een witte heb en toen maakte hij het grapje dat hij het liefst ook een witte zou willen, maar dat hij al zó met wit wordt geassocieerd dat hij voor z´n auto´s maar voor zwart heeft gekozen...

Aardige vent trouwens...
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten