Aziatische site van Peugeot liefhebbers

Voor onderwerpen die niet in een van de specifieke rubrieken hieronder horen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Aziatische site van Peugeot liefhebbers

Berichtdoor MichelDV » 10 okt 2004, 14:44

Heb zonet een site ontdekt uit Azië, denk Thailand of iets dergelijks, ben niet zeker. In ieder geval echte Peugeot-lovers.
http://www.vlovepeugeot.com/club.html
Keep your eyes on the road and your hands up on the wheel.

uit Roadhouse Blues van The Doors.
Avatar gebruiker
MichelDV
 
Berichten: 110
Geregistreerd: 25 sep 2004, 12:55
Woonplaats: Vlimmeren bij Turnhout

Berichtdoor Gilletti » 10 okt 2004, 15:33

Hum, kan iemand het vertalen? :roll:
Die vreemde taal was ik nou net niet zo goed in op school....

Lijkt me overigens meer een site ergens uit het Midden Oosten ofzo.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Berichtdoor MichelDV » 10 okt 2004, 16:07

Denk toch dat de site uit Thailand afkomstig is. Als je een van de items opent, kan je onderaan de pagina zien dat er staat "Thai effect Studio co". En nu ga ik pannekoeken eten bij m'n schoonouders. Een beetje krachten opdoen voor morgen, want dan ga ik de vloer van mijn 504 cabrio behandelen. AU REVOIR.
Keep your eyes on the road and your hands up on the wheel.

uit Roadhouse Blues van The Doors.
Avatar gebruiker
MichelDV
 
Berichten: 110
Geregistreerd: 25 sep 2004, 12:55
Woonplaats: Vlimmeren bij Turnhout

Berichtdoor 404 » 10 okt 2004, 17:29

Ik zie alleen vraagtekens waar letters horen te staan (ik gebruik de Mozilla browser), maar wel aardige foto's daar.
Wat ga je doen met de vloer?
404
 
Berichten: 892
Geregistreerd: 02 apr 2004, 21:14

Berichtdoor Jasperina » 10 okt 2004, 18:28

wwwoooooww...Í fell in love with this:


Afbeelding

Een 405mi-16 interieur en dan echt beige...net als mijn 205 stoeltjes......In andere landen hebben ze soms echt super mooie uitvoeringen, in Amerika is ook 405 leer geleverd in t rood, dash is dan ook rood. Dat zou echt meer dan geweldig zijn om zoiets hierheen te kunnen halen.

Ik ga me eens laten uitnodigen als echte peugeot liefhebster.......
Dat daar nou Peukendozen rondrijden he, zou je niet snel verwachten.
Errug leuk.

Leuk dat je gevonden hebt! Hoe eigenlijk?
Avatar gebruiker
Jasperina
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 27 aug 2004, 11:16
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor MichelDV » 10 okt 2004, 20:08

Voila, hier ben ik weer. Even een bezoekje gebracht aan de schoonouders en lekkere pannekoeken gegeten.

404 schreef:
Wat ga je doen met die vloer?


Had beter gezegd, "onder handen nemen", want er zit toch wel een beetje roest op, weliswaar oppervlakkig, maar toch, hij moet er uit die verdomde roest. Was van plan om daarna de vloer te behandelen met 2 lagen Hammerite en daarover twee lagen klevende dinitrol.

Jasperina schreef:
Leuk dat je gevonden hebt! Hoe eigenlijk?


Ik was op het idee gekomen om ff wat foto's van de Peugeot 504 op te zoeken. Heb dan via Google de keuze gemaakt om enkel afbeeldingen met de vermelding Peugeot 504 op te zoeken op het net en zodoende kwam ik bij een foto terecht die ook op die site stond. Puur geluk eigenlijk
Keep your eyes on the road and your hands up on the wheel.

uit Roadhouse Blues van The Doors.
Avatar gebruiker
MichelDV
 
Berichten: 110
Geregistreerd: 25 sep 2004, 12:55
Woonplaats: Vlimmeren bij Turnhout

Berichtdoor vreugden » 11 okt 2004, 20:55

404 schreef:Ik zie alleen vraagtekens waar letters horen te staan (ik gebruik de Mozilla browser), maar wel aardige foto's daar.
Wat ga je doen met de vloer?

Het is zeer vermoedelijk Thais, mogelijk Laotiaans. In ieder geval niet het Midden Oosten, geen Japans, Chinees en Koreaans. Lettertekens zijn zichtbaar als je in windows de aziatische lettertekens download.
vreugden
 
Berichten: 1747
Geregistreerd: 01 jun 2004, 19:24

Berichtdoor 404 » 11 okt 2004, 21:17

LionFish schreef:Voila, hier ben ik weer. Even een bezoekje gebracht aan de schoonouders en lekkere pannekoeken gegeten.

404 schreef:
Wat ga je doen met die vloer?


Had beter gezegd, "onder handen nemen", want er zit toch wel een beetje roest op, weliswaar oppervlakkig, maar toch, hij moet er uit die verdomde roest. Was van plan om daarna de vloer te behandelen met 2 lagen Hammerite en daarover twee lagen klevende dinitrol.

Jasperina schreef:
Leuk dat je gevonden hebt! Hoe eigenlijk?


Ik was op het idee gekomen om ff wat foto's van de Peugeot 504 op te zoeken. Heb dan via Google de keuze gemaakt om enkel afbeeldingen met de vermelding Peugeot 504 op te zoeken op het net en zodoende kwam ik bij een foto terecht die ook op die site stond. Puur geluk eigenlijk


Als je het dan toch gaat aanpakken, Hammerite werkt niet echt helemaal door in de roest (eigen ervaring met velgen), ook al is die oppervlakkig. Lokaal zandstralen en daarna epoxyprimer en lak er op is veel duurzamer, geloof me...

@Vreugden: Gebruik jij ook de Mozilla browser i.p.v de Internet Explorer?
404
 
Berichten: 892
Geregistreerd: 02 apr 2004, 21:14

Berichtdoor Jasperina » 12 okt 2004, 09:57

Als je goed leest op die site staat er af en toe dat t Thai is....onder contact enz...
Avatar gebruiker
Jasperina
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 27 aug 2004, 11:16
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor MichelDV » 12 okt 2004, 19:31

404 schreef:
Als je het dan toch gaat aanpakken, Hammerite werkt niet echt helemaal door in de roest (eigen ervaring met velgen), ook al is die oppervlakkig. Lokaal zandstralen en daarna epoxyprimer en lak er op is veel duurzamer, geloof me...

@Vreugden: Gebruik jij ook de Mozilla browser i.p.v de Internet Explorer?


Okay, bedankt voor de tip. Het is inderdaad de bedoeling dat de vloer nog lang meegaat, net als de rest trouwens, nog héééééééééél lang. Ben eigenlijk een leek als het op restaureren aankomt, maar we doen ons best om al die Leeuwkes te redden.

Ik gebruik gewoon Internet Explorer, heb nog nooit iets anders geprobeerd.
Keep your eyes on the road and your hands up on the wheel.

uit Roadhouse Blues van The Doors.
Avatar gebruiker
MichelDV
 
Berichten: 110
Geregistreerd: 25 sep 2004, 12:55
Woonplaats: Vlimmeren bij Turnhout


Keer terug naar Peugeot algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten