autocassettespeler Philips

Spannende onderwerpen als ontsteking, dynamo, bobine, bougies en andere onderdelen van het elektr(on)ische systeem.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

autocassettespeler Philips

Berichtdoor Steven » 24 nov 2004, 13:45

ik heb op zolder nog een Philips cassettespeler voor in de auto gevonden, vermoedelijk jaren '70. Weet niet of hij nog werkt?? Is dit de moeite om even te laten nakijken en eventueel te laten repareren of gooi ik die beter meteen bij het schroot.
Avatar gebruiker
Steven
 
Berichten: 1481
Geregistreerd: 25 jun 2004, 13:03
Woonplaats: Sint-Lievens-Houtem (Belgie)

Berichtdoor Jeetje » 24 nov 2004, 14:53

Er zijn liefhebbers voor, maar het hangt een beetje van het type, uitvoering en toestand van het apparaat af.

Een werkend exemplaar kan zo tussen de € 50 en € 250 opbrengen. De vraag of de investering om 'm te laten repareren de moeite waard is, hangt dus van een en ander af...
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor JT » 24 nov 2004, 18:55

In mijn "nieuwe" coupé uit 69 zit ook reen Philips radio uit die tijd, dus niet weggooien aub! Dat kan ik altijd nog doen als het echt niets blijkt te zijn!
Avatar gebruiker
JT
 
Berichten: 3775
Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
Woonplaats: Bladel

Berichtdoor Steven » 25 nov 2004, 09:26

'k zal d'er vandaag eens mee langsgaan bij een collega op het werk die d'er wel wat van kent. dat hij maar eens ziet of het nog te herstellen valt of niet en als de kosten meevallen mag hij het dan direct maar doen ook.

Maar 'k wil d'er wel op wijzen dat het geen radio is, enkele stereo cassettespeler.
Avatar gebruiker
Steven
 
Berichten: 1481
Geregistreerd: 25 jun 2004, 13:03
Woonplaats: Sint-Lievens-Houtem (Belgie)

Berichtdoor Steven » 26 nov 2004, 11:37

De cassettespeler is volledig nagezien en hij werkt nog ... iemand interesse?? Het betreft een "Philips 060 stereo cassette player".
Anders probeer ik hem wel op een of andere beurs aan de man te brengen, want ik zou eigenlijk liever een Philips radio/cassette hebben.
Avatar gebruiker
Steven
 
Berichten: 1481
Geregistreerd: 25 jun 2004, 13:03
Woonplaats: Sint-Lievens-Houtem (Belgie)


Keer terug naar Elektrische en elektronische systemen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten