Zoekmachine voor Peugeot-filmpjes!

Voor onderwerpen die niet in een van de specifieke rubrieken hieronder horen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Zoekmachine voor Peugeot-filmpjes!

Berichtdoor Mark » 02 dec 2004, 19:06

Onlangs werd bekend dat Google technologie heeft ontwikkeld om televisiebeelden en muziekfragmenten te indexeren. Internetters kunnen zodoende met een simpele zoekopdracht hun favoriete tv-fragment oproepen. Maar ook het Amerikaanse bedrijf Singingfish blijkt dit systeem in alle stilte al te hebben ontwikkeld.

Singingfish is een dochteronderneming van America Online en heeft eigen multimediazoektechnologie ontwikkeld. Andere bedrijven kunnen een licentie op deze technologie nemen.

Ga eens kijken op www.singingfish.com want het is zeker ook leuk voor Peugeotfilmpjes, zoals deze commercial over Leeuwekeur:
www.adformatie.nl/images/3054.ram
Laatst bijgewerkt door Mark op 02 maart 2005, 10:55, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor 205GRIFFE » 02 dec 2004, 22:45

@Mark
Als ik op de link klik dan moet ik direct een .ram bestand opslaan. Die extensie is mij volkomen onbekend dus het ik het nog even gelaten voor wat het is. Kan je me vertellen wat .ram bekent en heb je hier weer een aparte "viewer" voor nodig?

Ik hoor het graag van je.

Ik ben trouwens erg benieuwd naar dit soort ontwikkelingen. Normaal gesproken weet ik wel aardig mijn weg te vinden naar leuke info etc.
Maar als die zoekmachines zo ver gaan straks dan wordt het pas echt leuk volgens mij. :wink:

Grt. Martijn
Afbeelding
- 205 GTi 1.9 16V Bleu Miami
- 205 GTi 2.0 16V Gris Sorrento
- 208 GTi 1.6 16V THP Gris Shark - 27/7 besteld
Avatar gebruiker
205GRIFFE
Moderator
 
Berichten: 985
Geregistreerd: 06 aug 2004, 00:37
Woonplaats: Hoorn | Lochem

Berichtdoor Mark » 05 dec 2004, 11:55

205GRIFFE schreef:@Mark
Als ik op de link klik dan moet ik direct een .ram bestand opslaan. Die extensie is mij volkomen onbekend dus het ik het nog even gelaten voor wat het is. Kan je me vertellen wat .ram bekent en heb je hier weer een aparte "viewer" voor nodig?

Ik hoor het graag van je.

Ik ben trouwens erg benieuwd naar dit soort ontwikkelingen. Normaal gesproken weet ik wel aardig mijn weg te vinden naar leuke info etc.
Maar als die zoekmachines zo ver gaan straks dan wordt het pas echt leuk volgens mij. :wink:

Grt. Martijn


.ram is de bestandsextensie van Realplayer www.real.com een van de drie grote programma's om audio en video af te spelen, naast QuickTime (Apple) en Windows Media Player. Die laatste probeert uiteraard weer eens de anderen uit de markt te drukken :evil: Gewoon Realplayer downloaden en uitproberen, dus.
Laatst bijgewerkt door Mark op 05 dec 2004, 15:45, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor 205GRIFFE » 05 dec 2004, 14:22

OK, duidelijk. :wink:
Afbeelding
- 205 GTi 1.9 16V Bleu Miami
- 205 GTi 2.0 16V Gris Sorrento
- 208 GTi 1.6 16V THP Gris Shark - 27/7 besteld
Avatar gebruiker
205GRIFFE
Moderator
 
Berichten: 985
Geregistreerd: 06 aug 2004, 00:37
Woonplaats: Hoorn | Lochem


Keer terug naar Peugeot algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten