Je voelt je lekkerder in een Peugeot ??

De nadruk op dit forum ligt bij de klassieke leeuwen. Maar natuurlijk zijn ook de nieuwere typen hier van harte welkom.

Moderators: risky, Jeetje, jan-03

Je voelt je lekkerder in een Peugeot ??

Berichtdoor jacqabe » 17 apr 2019, 12:33

De Rcz van mijn vrouw is twee keer gerepareerd bij ca 38.000 en bij 60.000 weer. Iedere keer een rammelende ketting, olieverbruik echter nihil. We tanken meestal premium brandstof en mijn vrouw weet het gaspedaal goed te vinden. Ook totaal geen vervuiling in het blok alleen maar rek op de ketting. Heeft gelukkig beide keren niets gekost maar we waren het vertrouwen wel kwijt in de Thp. Besloten om de auto toch maar in te ruilen voor een 208, de dealer heeft ons een keurig aanbod gedaan. Maar wel heel erg jammer, de 208 is bij lange na geen Rcz.
Peugeot 403B 1963 en 403B8 (pickup).
jacqabe

Re: Je voelt je lekkerder in een Peugeot ??

Berichtdoor RobinHoed » 17 apr 2019, 18:31

Dirk85 schreef:Gek genoeg is het vaak dat mensen die rustig rijden, meer last hebben. De auto brandt dan niet lekker.

Klopt hebben ze na vorige reiniging ook als advies gegeven. Even af en toe 180 km/ uur rijden om systeem schoon te houden.

Maar goed reiniging is dan goedkoper dan het flits alternatief ;-)

Maar goed mijn probleem dus . Auto gekocht toen ik elke dag den haag - Amsterdam moest rijden. En vlak daarna op 10 minuten afstand ben gaan werken. Rij wel over de snelweg maar motor is dan nog niet op temperatuur

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
203 - 1959 "Marie Louise"
404 - 1961 "Marie Antoinette"
3008 GT 1.6 THP - 2010 "Nachtmerrie"
RobinHoed

Vorige

Keer terug naar Overige modellen