Er is iets veranderd!

Lees vooral ook de FAQ en de disclaimer.
Ook voor vragen en verzoeken aan de moderators kun je hier terecht.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Er is iets veranderd!

Berichtdoor Richard de Leeuw » 19 feb 2021, 20:38

Mijn leeuwenhart gaat sneller kloppen als ik zie hoeveel vaste deelnemers en frequente bezoekers we hebben op ons forum.
Kennelijk voldoet dit platform aan een enorme behoefte.
Groot respect heb ik voor onze moderatoren, die elke dag opnieuw kijken wat er gepost is, eventueel wat bijsturen en ongewenste spam verwijderen. En hoe groter de familie wordt, hoe meer er gepost wordt: des te meer werk gaat daar in zitten.
Het is vrijwilligers werk. Niet zo gek dus dat een aantal moderatoren er (soms jaren modereren) mee wilden stoppen. Ik wil hen danken voor de geleverde inspanningen.

De inhoud van de posts is de afgelopen jaren kwalitatief verbeterd en dat is ook te danken aan de inspanningen van de moderatoren.

Risky heeft de uitnodiging aanvaard om niet alleen "nieuwe"moderatoren te recruteren, maar zal deze ook coachen en begeleiden.
Risky is daarmee operationeel forumbeheerder geworden en daarmee chef d'equippe van de moderatoren. Hij heeft Maarten en Giletti voorgedragen en beiden zijn inmiddels operationeel.
Daarmee is de organisatie achter het forum versterkt en het moderatoren-team weer op sterkte.

@ Risky: gefeliciteerd
@ Giletti: welkom terug
@ Maarten: succes!
En nogmaals dank voor alle inspanningen en ideeën.


De software waarop dit forum draait is hopeloos verouderd. De beveiliging is niet optimaal en daardoor zouden de servers waar e.e.a. op draait gevaar kunnen lopen. (al zijn maatregelen genomen voor extra beveiliging).
Voor de beheerders is de software ronduit onhandig en de schermpresentatie zou o.i. best een opfrisser kunnen gebruiken.

En dat dit:
Er wordt nagedacht over nieuwe software die aan alle eisen van de tijd voldoet en... waar alle bestaande posts naar overgezet kunnen worden, zodat er geen info verloren gaat.
Dat alles zal nog wel even duren, maar er wordt aan gewerkt.

Ondertussen gewoon lekker doorgaan met posten van feiten en wetenswaardigheden over Peugeot.

Richard de Leeuw.
Avatar gebruiker
Richard de Leeuw
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 24 apr 2011, 19:06

Re: Er is iets veranderd!

Berichtdoor risky » 19 feb 2021, 22:30

Richard, dank voor het vertrouwen.

Met onze nieuwe moderators en oude bekenden van het forum gaan we weer een nieuw tijdperk tegemoet op dit mooie forum.

Ook ik wil de oude moderators bedanken voor hun inzet van de afgelopen jaren.
Ik heb met al de oude moderators getracht contact te leggen een paar moderatoren reageerden maar de meerderheid niet.

Dit gaf al aan dat er nieuwe moderatoren aangetrokken moesten worden.

Het was nog voor de paar aanwezige moderators een onbegonnen zaak om zo'n groot forum goed leesbaar te houden.

Ook zijn er 2 sub moderators die hun gedeelte wilden blijven beheren, deze hebben we uiteraard op hun gedeelte als moderator laten staan.

Brownie en Le Lion blijven op hun subforum/s modereren, ook jullie bedankt voor jullie inzet!!!

Mvg Risky
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: Er is iets veranderd!

Berichtdoor Mockenrue » 21 feb 2021, 01:33

Merci Richard, voor de update. Een man van doorgaans weinig woorden, maar dit bericht geeft toch vertrouwen voor de toekomst van het forum.
Avatar gebruiker
Mockenrue
 
Berichten: 2742
Geregistreerd: 07 apr 2004, 16:29
Woonplaats: Meierijstad

Re: Er is iets veranderd!

Berichtdoor pEus » 22 feb 2021, 10:39

Leuk dat het forum weer nieuw leven wordt ingeblazen :D

En Richard, leuk weer eens van je te horen :!:

Groet, Eugène
Avatar gebruiker
pEus
 
Berichten: 1769
Geregistreerd: 22 jun 2005, 18:24
Woonplaats: Waalwijk

Re: Er is iets veranderd!

Berichtdoor Le Lion » 26 feb 2021, 23:49

Let's go for it! Nieuwe fase voor dit mooie forum.
Het leven is te kort voor saaie kilometers.
Avatar gebruiker
Le Lion
Moderator
 
Berichten: 686
Geregistreerd: 31 maart 2004, 08:21


Keer terug naar Mededelingen over het forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten