Hm... Sorry... Deze post had ik effe gemist...
Er zijn bij de aanschaf van een J7 een heleboel dingen waar je op moet letten. Je laat bij de aanblik van zo'n te koop staande J7 al snel je hart spreken en niet je verstand en dat is met name bij de aanschaf van een J7 niet handig.
Ik weet na 12 jaar J7 rijden wel wat de aandachtspunten zijn bij een J7, maar ik kan geen lijstje maken. Als ik daaraan zou beginnen, zou ik 't in boekvorm kunnen uitgeven...
Ik denk dat het verstandig is om je eens in te lezen in de J7-materie. Er is een werkplaatshandboek te koop en als je dat doorleest krijg je al een aardig beeld van de J7 als voertuig.
En dan komt 't: RUK IVO!!!
Jazeker: Ruk Ivo!!!
RUiken, KIjken, VOelen! Zoveel mogelijk! Héél veel J7's gaan bekijken, eraan ruiken, eraan voelen...
Als je dan een exemplaar hebt gevonden dat je wel wat lijkt, laat er dan -voor aanschaf- even door een ANWB-keuringsstation naar kijken (laat met andere woorden een aanschafkeuring doen), zeker als je nog niet voldoende verstand hebt van de J7 en al zijn bijzonderheden.
Uiteraard kunnen potentiële J7 kopers ook even een afspraak maken. Ik kan ze dan wel -met Jeetje als voorbeeld- laten zien hoe het eruit zou moeten zien.
Dat geeft -denk ik- een goed referentiekader!
Bob&Hester: Abcoude ligt vlakbij Utrecht. Kom gewoon eens langs (na een afspraak) zou ik zeggen!