Nee. Die ruitjesstof is -voor zover ik weet- typisch J9.
Onze J7 heeft hele eenvoudige stoelen met honingkleurig kunstleer bekleed. Het zijn nog de originele stoelen, voorzien van het originele kunstleer en ze verkeren in een uitzonderlijk goede staat. De deurpanelen zijn trouwens met hetzelfde kunstleer bekleed en verkeren eveneens in originele en goede staat...
Ik moest even zoeken in tussen m'n fotootjes die gemaakt zijn tijdens de inbouw van het campergedeelte in Jeetje, maar ik heb er eentje gevonden waarop de stoeltjes zijn te zien (en een heel smal randje van de deurbekleding):
Hier ben ik net een extra 12v contact (een 'sigarettenaansteker') aan het installeren. Die blijkt precies te passen in de uitsparing in de stuurkolom waar normaliter bij de dieselvoertuigen de gloeispiraal zit! Geen geboor, geklooi etcetera! In een camper komt zo'n extra aansluiting hartstikke goed van pas!
Wat je in de foto ook goed kunt zien is dat het gelakte hout diezelfde warme honingkleur heeft! Hierdoor vormt de bekleding van de stoelen een mooi geheel met het camperinterieur!