't is alweer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen, maar de zoektocht naar een zwaardere motor voor onze verlengde, verhoogde en gecamoufleerde J7 is gewoon doorgegaan. En we hebben er een. Een 1900 ipv de huidige 1600 benzine. Het leuke is dat er nog een behoorlijke J7 omheen zit, en we misschien nog wat andere onderdeeltjes ook gaan overzetten van deze donor naar onze fijne kempert.
Nu weet ik dat er nog al wat mensen onder jullie zijn die altijd in zijn voor koopjes, en aangezien onze gemeenschappelijke hobby-objecten niet echt dik gezaaid zijn, hetvolgende.
Als jullie nog onderdelen nodig hebben voor je J7, laat dat dan ff weten, ga ik kijken of't nog op of erin zit, en dan komen we er wel weer uit. De donor die we hebben aangeschaft is een ex-tandartswagen uit 1977, met een Visser (Leeuwarden, die van de ambulances enzo) opbouw. Ook deze is verhoogd en behoorlijk verlengd (ik denk dat'ie zelfs nog langer is dan de onze, maar ja size doesn't matter, toch?). Zo zit er een schuifdeur links acherin voor de patiënten. Ding heeft te koop gestaan op speurder.nl en stond in Staphorst te koop, nota bene een paar km bij ons vandaan.....
Dus mocht je nog iets nodig hebben, of zoek je extra reserve onderdelen (en hebben wij het zelf niet nodig), dan zal ik kijken of het er nog opzit. Zo zal onze huidige 1600 benzine straks ook overbodig zijn, en voor een kleintje

Oh ja, we hoeven er niet rijk van te worden, dus dat zal vast geen struikelblok worden.