In de aanbieding: verlengde J7 sloperspullen.

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Berichtdoor Jeetje » 23 mei 2005, 00:43

Afbeelding

Even een scannetje uit het onderdelen handboek 'Exploded Views':

Een PY20 is dus een zogenaamde plateauwagen (cabine met onderstel) en heeft een 1800cc motor (1796 cm³) :wink:
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Tandarts 5

Berichtdoor jan eend + » 23 mei 2005, 00:53

Alle goede dingen komen uit Abcoude. Geweldig, die man. Welterusten nu maar ,Groetz, Vanjan.
jan eend +
 
Berichten: 1502
Geregistreerd: 22 jun 2004, 12:27
Woonplaats: Grunn'

Berichtdoor IHD » 23 mei 2005, 10:39

Jeetje, enorm bedankt voor de snelle service. Het is dus een 1800 ipv de beloofde 1900, maar we accepteren het maar, en gaan de boel zsm overzetten.
Avatar gebruiker
IHD
 
Berichten: 97
Geregistreerd: 23 aug 2004, 23:10
Woonplaats: Meppel

Berichtdoor arnaud » 24 jun 2005, 17:00

Hallo arnaud hier..
Ik heb evt. wel interesse in een paar wielen (mits de banden ok zijn)

ik hoor t graag van u.

-Arnaud-
arnaud
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 24 jun 2005, 11:33
Woonplaats: amsterdam

In de aanbieding: verlengde J7 sloperspullen.

Berichtdoor zwaailicht » 27 jun 2005, 20:46

Hallo,

Ik ben onderweg naar de volgende APK...heb een paar dingetjes nodig:
Rechter voorwielnaaf en Linkerachterwielnaaf, beide in verband met slechte lagers. Indien deze nog niet vergeven zijn...??

groet,
Zwaailicht
zwaailicht
 
Berichten: 56
Geregistreerd: 21 feb 2005, 11:18
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor IHD » 28 jun 2005, 14:09

Arnoud; sorry voor het late reageren (ik heb een mega probleem met m'n privé pc.... ongeveer 138 virussen ofzo..., ik zit nu maar te tikken achter m'n zakelijke wonderdoos.) De wielen dus. Wel, die zijn goed, maar de banden zijn redelijk, hebben wel een paar haarscheurtjes, maar volgens ons eigen "Hfd. TD" nog wel acceptabel. Je zou het zelf ff moeten komen keuren.

@ Zwaailicht; je kunt wat ons betreft de hele as afnemen, maar je kunt natuurlijk ook alleen voor de naven gaan . Je zult ze er wel zelf af/uit moeten halen (uiteraard helepen we je wel en handje), maar we hebben geen brug ofzo tot onze beschikking.

Zoals het nu lijkt, gaat alles voorspoedig; de andere motor zit erin en we hebben al een klein, illegaal proefritje gemaakt. De top ligt ietsie hoger (waarschijnlijk 100-110, maar de weg was op....), maar hij komt in ieder geval sneller op toeren. We hebben toch maar besloten om alle gas eraf te halen, tenminste het gas voor het rij-gedeelte, en we gaan nu voor een benzine-kempert. Dat betekend dus dat het kenteken veranderd moet worden. Gisteren ben ik naar de RDW in Veendam geweest, alle benodigde papieren ingeleverd, samen met een verklaring van ons keuringsstation dat alle LPG-delen vakkundig (!!!) verwijderd zijn. Hopelijk komen de papieren op tijd retour, want a.s. woensdag (6-7) wordt onze Camou gekeurd. En hopelijk ook in 1 keer goedgekeurd, want de vrijdag erna gaat'ie mee met ons jaarlijkse motorweekend naar Sauerland.....
Uiteraard zijn er nog een paar losse eindjes; zo werkt de stroom achterin het 'woongedeelte' nog niet, moeten er nog (vakkundig) een paar meter leiding onder het chassis weggegmoffeld worden, de deuren nog op slot kunnen, de 2'e koelkast moet nog geplaats en aangeloten worden (want er is maar 1 ding beter dan een goede koelkast in een kempert vol dorstige passagiers, en dat zijn twéé goeie koelkasten) etc etc etc.

Maar we hebben er wel vertrouwen in. Hij loopt in iedere geval als een zonnetje!

@ Arnoud & Zwaailicht; mochten jullie intresse hebben in die spullen; bel me dan ff, we gaan waarschijnlijk vrijdagavond weer aan de gang in onze loods om de boel af te ronden. En aangezien we onze deadline naderen, zal de Slopert daar niet meer lang staan, en afgevoerd worden naar Malle Pietje's Oud-ijzerhandel, ofzo.

Echt niemand intresse in zo'n mooi dakraam?

06 55781346
Avatar gebruiker
IHD
 
Berichten: 97
Geregistreerd: 23 aug 2004, 23:10
Woonplaats: Meppel

Berichtdoor IHD » 30 jun 2005, 15:51

@ Zwaailicht:

tot morgenavond! Bijgaand een linkje voor het adres.
http://www.vanderveerenbrinks.com/nlcontact.php


Allemaal; aanstaande maandagavond gaat de Slopert naar de eeuwige jachtvelden, dus einde der aanbiedingen......
Avatar gebruiker
IHD
 
Berichten: 97
Geregistreerd: 23 aug 2004, 23:10
Woonplaats: Meppel

In de aanbieding: verlengde J7 sloperspullen.

Berichtdoor zwaailicht » 04 jul 2005, 11:32

Langs deze weg nog even een bedankje voor de onderdelen die ik van die enorme bus heb mogen halen!

De naaf zit ondertussen op zijn plek, helemaal in orde en geen speling meer. Op de remkrachtverdeler zit nu weer een soort van rubbertje...er viel nog wat te maken van het oude hoesje.

Nu alleen de achteras nog eens goed bestuderen, ik zal eens vragen op het forum. (De schokbreker was het probleem niet, toch bedankt voor de tip Jan!)

Jullie heel veel succes met de keuring!

Wie weet tot ziens!

Groet,
Zwaailicht
zwaailicht
 
Berichten: 56
Geregistreerd: 21 feb 2005, 11:18
Woonplaats: Amsterdam

Benzine motor 1600cc

Berichtdoor Aad Baartman » 07 jul 2005, 16:02

Is de oude motor er nog ?

Zou deze graag overnemen
J7 zal blijven rijden
Aad Baartman
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 23 jun 2005, 10:23
Woonplaats: Nieuw Vennep

Re: Benzine motor 1600cc

Berichtdoor IHD » 11 jul 2005, 14:00

Aad Baartman schreef:Is de oude motor er nog ?

Zou deze graag overnemen


Helaas; Jan uut Grun was je al voor.
Avatar gebruiker
IHD
 
Berichten: 97
Geregistreerd: 23 aug 2004, 23:10
Woonplaats: Meppel

Vorige

Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten