Hoi en welkom op dit leuke, gezellige en leerzame forum
Wéér een J7-rijder erbij! Helemaal toppie!
Plaats eens wat fotootjes van je nieuwe aanwinst, want ik ben hartstikke benieuwd naar die nieuw telg van de forum- en J7-familie....
Knipperlichtschakelaar op het dashboard

betekent dat je het oude dash hebt! Heel mooi!
Heb je schuifdeuren aan de voorzijde of klapdeuren? Issie verhoogd of verlengd? Heb je twee openslaande deuren aan de achterzijde (is wel handig als je een motor achterin wilt zetten) of een frietklep?
Is je J7 toevallig een zilverkleurig exemplaar (gezien de 'gebreken' die je meldt, heb ik het gevoel dat ik weet welke J7 je gekocht hebt)? Als dat het geval is, haal dan in ieder geval even die oranje reflectors bij je voorruit ervan af; dat mag namelijk niet...
Bij een J7 is eigenlijk alles net zo basic als bij een T1 of T2 alleen is deze watergekoeld en niet luchtgekoeld....

Bovendien is veel wat robuuster -maar wel op z'n Frans'- uitgevoerd. De motor is best eenvoudig van opzet. Daar zit 't probleem niet. De motor eruit halen (met versnellingsbak) is wel enigszins ingewikkelder dan bij een T1 of T2!
Hou er ook rekening mee dat onderdelen voor een J7 bestellen wat ingewikkelder zal zijn dan voor een T1 of T2! Bij VW is de onderdelenvoorziening voor klassiekers toch wat beter geregeld dan bij Peugeot.