te koop aangeboden opknapper of sloper

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

te koop aangeboden opknapper of sloper

Berichtdoor jorritvijn » 25 sep 2005, 14:48

Tot mjin grote spijt moet ik concluderen dat het mij niet gaat lukken mijn J7 zomaar weer op de weg te krijgen. Vandaar dat ik hem liever overdraag aan iemand die de ruimte tijd en kennis heeft om er nog wat van te maken of om de onderdelen nuttig te gebruiken.

probleem: geen kenteken en waarschijnlijk is de koppakking lek... Ik heb er maar kleine stukjes mee gereden maar de rest lijkt het naar behoren te doen.
gegevens: Mooie J7 in redelijk goede staat, heeft jaren stil gestaan maar zodoende nog maar 67.000 km gelopen. Carrosserie is goed, plaatwerk ook grotendeels, wat roest hier en daar. bj 1968, 1800 benzine met nieuwe startmotor, trekhaak, banden met goed profiel, nieuwe accu, nieuwe brandstoffilter, vervangen radiator...

Er is zeker nog wat van te maken maar je moet er wel wat voor doen.

doe een bod! Wij denken aan rond 500 euro Wel voor het geheel en niet voor losse onderdelen, ik moet namelijk stallingsgeld betalen.
tel: 0648251950
e-mail: jorrit.vijn@student.uva.nl

p.s. hij staat nu in zaandam en moet wel met auto-ambulance opgehaald worden vanwege het gebrek aan kenteken (voor meer info daarover zie onderwerp 'identiteitsloze J7'
Laatst bijgewerkt door jorritvijn op 26 sep 2005, 22:29, in totaal 1 keer bewerkt.
jorritvijn
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 14 aug 2005, 18:04
Woonplaats: amsterdam

Berichtdoor IHD » 25 sep 2005, 23:49

"And another one bites the dust".

Jammer, weer een J7 van de weg; ook onze super-sloper gaat morgen in de schredder; tenminste als de sloper hem accepteerd. We hebben al 3 zgn. "geïnterreseerden" gehad (allemaal mensen die wonen in huizen met wielen eronder......:?) , de ene keer was de autoambulance te zwak (niet berekend op een 7 mtr lange, 3500 kg zwaar stukkie Frans kwaliteitsproduct), en de andere 2 keren ".....zat er teveel hout enzo in; teveel werk om als oud ijzer te hebben...". Dus we zitten nu allemaal met de knietjes voor de centrale verwarming en de handjes gevouwen, opdat'ie morgenmiddag niet meer ergens langs de weg staat.

Maar even goed sneu voor je; een goedbedoeld initiatief dat zo moet stranden is altijd zonde.
Avatar gebruiker
IHD
 
Berichten: 97
Geregistreerd: 23 aug 2004, 23:10
Woonplaats: Meppel

Berichtdoor jorritvijn » 26 sep 2005, 22:31

Tja, het is jammer. Maar zoals ik al zei is het niet noodzakelijkerwijs een sloper, er zijn manieren om een kenteken te krijgen!
jorritvijn
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 14 aug 2005, 18:04
Woonplaats: amsterdam


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron