Interesse om gezamenlijk J7 bus/onderdelen te kopen?

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Interesse om gezamenlijk J7 bus/onderdelen te kopen?

Berichtdoor Benn0 » 11 maart 2021, 14:04

Ha allemaal,

Allereerst aangenaam! Mijn naam is Michelle en sinds kort ben ik net als jullie, samen met mijn vriendin Lisanne, trotse eigenaar van een Peugeot J7 bus die we inmiddels Benno hebben genoemd. De bus is als het goed is al bekend bij (een aantal van) jullie, het gaat namelijk om de beige bus uit '74 met het kenteken 90-BZ-RP. Binnenkort komt Benno onze kant op en de komende maanden wil ik de bus waar nodig opknappen en voorzien van een camperinterieur. Voordat ik ga beginnen zou ik er echter het liefst nog 1 of 2 grote zijruiten inzetten (achter).

Nu heb ik de afgelopen weken al wat research gedaan en het blijkt nog niet zo makkelijk om aan mooie grote ruiten te komen (en dan heb ik het nog niet eens over het plaatsen). Inmiddels heb ik echter deze bus (https://www.nederlandmobiel.nl/tweedeha ... bus/163819) gespot in Lierop en wat contact gehad met de eigenaar. Ik ben nog wat nieuw in deze wereld maar de bus komt op mij over als een ideale "onderdelen" bus. Voor mij zou het geweldig zijn als ik de ruiten kon gebruiken maar heel veel meer heb ik waarschijnlijk niet nodig waardoor de prijs van €900,- het een te dure grap maakt. En toen bedacht ik me dat er wellicht nog veel andere J7 fanaten zijn die mogelijk ook onderdelen kunnen gebruiken (zoals bijv. de intacte zijdeuren incl. ramen, plaatwerk, etc.)!! Mijn vraag is dus: is er iemand/zijn er wellicht meerdere mensen geïnteresseerd om de kosten van de bus te delen, de onderdelen waar mogelijk zelf te gebruiken en de rest te verkopen? Dan moet het niet heel moeilijk zijn om quitte te draaien en houdt iedereen er wat aan over. Ik ben benieuwd!
Benn0
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 05 feb 2021, 21:22

Re: Interesse om gezamenlijk J7 bus/onderdelen te kopen?

Berichtdoor heho » 12 maart 2021, 11:58

Hallo welkom,
Ik heb evt wel belangstelling in de voordeuren als ze goed zijn. Helaas is het vanuit Groningen wat ver om even te komen kijken.

Mvg,
Tonny

Verstuurd vanaf mijn G8441 met Tapatalk
heho
 
Berichten: 162
Geregistreerd: 28 okt 2006, 21:45
Woonplaats: Groningen

Re: Interesse om gezamenlijk J7 bus/onderdelen te kopen?

Berichtdoor Benn0 » 13 maart 2021, 14:38

Hi Tonny,

Ik ga vrijdag kijken en zal dan wat goede foto's maken zodat je kunt zien of ze goed genoeg zijn!
Benn0
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 05 feb 2021, 21:22

Re: Interesse om gezamenlijk J7 bus/onderdelen te kopen?

Berichtdoor heho » 13 maart 2021, 14:47

Top

Verstuurd vanaf mijn G8441 met Tapatalk
heho
 
Berichten: 162
Geregistreerd: 28 okt 2006, 21:45
Woonplaats: Groningen

Re: Interesse om gezamenlijk J7 bus/onderdelen te kopen?

Berichtdoor robby » 01 apr 2021, 13:20

Als het om deze bus gaat: https://www.nederlandmobiel.nl/tweedeha ... earch&merk[]=Overige&type=j7&i=1 gaat, dan kun je zelf de staat van de deuren al beoordelen :mrgreen:

RJ.
Peugeot J9, 1990, Benzine/Gas
R25 V6, 1989
R25 V6 Turbo, 1988
robby
 
Berichten: 174
Geregistreerd: 09 jun 2010, 09:25
Woonplaats: De Wijk


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten