J7 Autotransporter TE KOOP !!!

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Berichtdoor Unknown » 26 dec 2006, 23:30

Ik heb er even over nagedacht daarjuist nog.
Als je nog twee toezeggingen hebt voor dat bedrag mag je hem komen halen. Dus voor 1250 euro is hij van jullie. Das dan toch 750 euro van mijn vraagprijs en ik denk dat dit niet overdreven is voor toch een uniek stuk franse nostalgie :wink:

Groeten
Tom
Als de olifant denkt dat ze een duif is, pas dan op voor de dakgoot

http://www.pugdrivers.be
Unknown
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 27 okt 2005, 18:34
Woonplaats: Betekom (België)

Berichtdoor JT » 26 dec 2006, 23:56

Da's een mooi gebaar Tom!

Gaan we hopelijk redden!

En niet stoppen bij 5 mensen, want er moet natuurlijk meer gebeuren!
Avatar gebruiker
JT
 
Berichten: 3775
Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
Woonplaats: Bladel

Berichtdoor Peu204 » 27 dec 2006, 01:06

Inderdaad een mooi gebaar van Tom en dat bepaalt dan maar meteen de aanschafprijs.

Het target is dus 1250,= euro en nog wat meer.

Nu het wat concreter wordt, denk ik toch wat vaker aan het echt oprichten van een vereniging. Simpel met als doel bepaalde zaken oprecht en eerlijk te regelen. Voor mijn part iedereen in het bestuur.

Vandaar een oproep aan een door een vrouwelijk (auto)persoon (Grisella) getergd forumlid.......Jeetje voor wat jurische steun, zoals ook al eerder verzocht door Jan Eend (aan de man uit Abcoude).

Gr.

Henri.
Peugeot 107 Active 2013 (voorheen 204, 305, 504, 205 cabrio RG, 205 Cti, 205 Forever)
Avatar gebruiker
Peu204
 
Berichten: 746
Geregistreerd: 02 feb 2005, 20:29
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Peu204 » 27 dec 2006, 02:02

Naar aanleiding van een reactie via de mail (van JT) een aanvulling.

Het bedrag van 250,= euro is een beetje uit de mouw geschut. Je moet ergens mee beginnen.

Voor de een met tijd en wat geld geen probleem. Voor een ander met geen tijd en geen moeite met zo'n bedrag ook geen probleem.

In gedachten houdend dat een forum gebeuren is met als doel de J7 Transporter aan te schaffen, in te voeren, op kenteken te zetten, rijklaar te maken, te verbetren en op de weg te houden en te stallen............ is er niet alleen geld nodig voor de aanshaf.

Het aanbieden van hulp bij het ophalen, het bieden van een voorlopig onderdak bijvoorbeeld kan als equivalent worden gezien voor een geldelijke bijdrage.

Spreek het idee je aan......ooit wel eens in zo'n busje willen rijden......toch wel handig om voor de Peugeot-vloot beschikbaar te hebben.......die wil ik wel zien rijden op de volgende forummeeting en wat dacht je ervan om er eens een keer mee op je werk te verschijnen!!!

Doe dan mee!!!!!! In geld..arbeid..inzet...kennis.

Gr.

Henri.
Peugeot 107 Active 2013 (voorheen 204, 305, 504, 205 cabrio RG, 205 Cti, 205 Forever)
Avatar gebruiker
Peu204
 
Berichten: 746
Geregistreerd: 02 feb 2005, 20:29
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Martijn » 27 dec 2006, 13:06

Peu204 schreef: zullen er nog wat meer toezegingen moeten bijkomen. .


Bij deze dan, ik doe ook mee. Altijd al zo'n ding willen hebben. Stichting redt de J7 autoambulance?
Door te relativeren leef je misschien niet langer maar wel prettiger.
Avatar gebruiker
Martijn
 
Berichten: 2180
Geregistreerd: 28 apr 2004, 13:46
Woonplaats: Hilversum

Berichtdoor heho » 27 dec 2006, 13:17

Aloha,

ik heb geen geld en ook niet zoveel verstand van auto's maar ik heb af en toe wel veel tijd en daarvan wil ik best wat in de transporter steken.

Bon Zwiebel,
Tonny
heho
 
Berichten: 162
Geregistreerd: 28 okt 2006, 21:45
Woonplaats: Groningen

Poen

Berichtdoor jan eend + » 27 dec 2006, 13:51

Hamoi. Armlastig zijn ze ook nog, die Grunnegers :lol: :wink: Kannie samen met Tonny gehaald worden :!: 8) Groetz, Vanjan.
jan eend +
 
Berichten: 1502
Geregistreerd: 22 jun 2004, 12:27
Woonplaats: Grunn'

Berichtdoor Jeetje » 27 dec 2006, 16:10

Ik vind het ook een lovenswaardig initiatief en ik ben als J7-liefhebber natuurlijk best 'bevooroordeeld', maar ik heb toch nog wat bedenkingen bij het initiatief... :wink:

Allereerst líjkt 1.250 euro dan misschien niet zo veel, maar ik heb ook geen idee hoe de J7 in kwestie eruit ziet! Als ik bedenk hoe onze vorige J7 erbij stond, was 750 euro al teveel geweest. Het plan is -dus- om een auto te gaan kopen die niemand van ons ooit in het echt gezien heeft!(?) :o

Tijdens mijn speurtocht naar een 'goede 404' heb ik diverse digitale plaatjes van 404's gezien die er veelbelovend uitzagen, maar toen ik de auto in werkelijkheid zag, schrok ik me lam! Dat gevoel heb ik -als ik eerlijk ben- ook bij deze auto... :roll:

Bovendien ben ik iemand die niet van halve maatregelen houd: óf ik ga de J7 autotransporter écht restaureren óf ik doe niet mee, want ik heb wel andere dingen waar ik 250 euro aan uit kan geven...

En dan rijst de vraag hoe we die restauratie aan gaan pakken en -nog belangrijker- wie gaat die betalen?

Als we iemand zouden kennen met een schadeherstelbedrijf die bereid is om ruimte, materialen, zo nu en dan wat tijd en gereedschappen ter beschikking te stellen, zodat de restauratie alleszins binnen een redelijk budget zou blijven, wil ik er nog wel over nadenken.

Dit is wellicht een streep door de rekening van de initiatiefnemers, maar ik vrees anders dat we ons in een avontuur storten dat straks alleen maar ´huilers´ kent...
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor JT » 27 dec 2006, 21:54

En toen was het even stil.....


Jeetje, je hebt gelijk, maar...

De werkvolgorde is (als ik het goed begrepen heb uit de meldingen in dit topic, volgens mij) als volgt:
We gaan eerst kijken.
We kopen
we restaureren
we pronken ;-)

En daarbij:
Een winnend lot uit de loterij kopen, dat kan natuurlijk niet.
Een beetje doordacht plan heeft toch kans van slagen?

En het enthousiasme is er in ieder geval!


Wie volgt ?

Zoals duidelijk mag zijn: technisch inzicht en interesse in de zaak is ook "inleg"! "Werk"kapitaal: Meldt u aan!

Zoals ook al eerder gezegd: we hebben natuurlijk meer dan 5 geldinleggers nodig, er zal meer geïnvesteerd moeten worden! "Werk"kapitaal: Meldt u aan!

Denk toch eens aan het beeld van een mooie ambulance als bezemwagen bij evenementen! Of je auto in stijl ophalen! Of ....
Avatar gebruiker
JT
 
Berichten: 3775
Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
Woonplaats: Bladel

Berichtdoor Peu204 » 27 dec 2006, 21:56

Jeetje heeft gelijk........maar toch nog maar even doorgaan.

Voor de duidelijkheid het betreft hier een verkenning van mogelijkheden, die wel op termijn concreet kunnen worden en waarna gehandeld zal moeten worden. Op het moment zijn er 4 toezeggingen van 250,= euro. Er wordt niets gekocht...eerst zal de wagen grondig bekenen moeten worden om in te kunnen schatten of het project haalbaar is. Van ongezien kopen is geen sprake. Ieders inleg moet verantwoord worden besteed. Dit lijkt mij dan ook een eerste klus voor degenen die inleggen eventueel uitgebreid met iemand die de J7 kent en een goede inschatting kan maken.

Heb bij aanschaf van mijn Peugeots ook heel wat rampen gezien en kan leuke unieke wagens bij de minste twijfel met evenveel gemak laten staan. Ik verwacht dat een zogenaamde aankoopdelegatie tot een juist oordeel komt.

Ik heb ook mijn gedachten laten gaan over hoe het na een eventuele aanschaf zal gaan en hoe dit correct valt te regelen. Het beste lijkt mij om een vereniging op te richten met een volledige rechtsbevoegdheid. Er bestaat dan geen hoofdelijke aansprakelijkheid en deze rechtsvorm kan roerende goederen bezitten, fondsen werven, subsidie aanvragen en verzekeringen sluiten en stallingscontracten aangaan. Benodigd hiervoor zijn minimaal twee intiatiefnemers, een doel en een postadres en een gang naar de notaris. Kosten bedragen eenmalig ca. 400,= euro. De leden zijn de baas....het bestuur voert uit.

De contributie zal moeten voorzien in de jaarlijkse kosten voor verzekering, stalling, onderhoud, APK keuringen. Nu er ook al een beeld onstaat van inleggers met tijd en geld, inleggers zonder tijd en met geld en belangstellende die hun kennis en inzet willen leveren maar wat minder in de slappe was zitten, zou er een probleem kunnen ontstaan. Ook in de toekomst zullen (meer) leden en donateurs nodig zijn. Zoals vaak bij vereningen zal er een vaste kern onstaan maar ook mensen die het doel ondersteunen maar minder tijd eraan kunnen besteden. Wel zal een ieder er weleens een ritje mee willen maken of de tranporter echt nodig hebben. Hierdoor kan een frictie ontstaan met inleggers en leden zonder inleg. Om die reden kan er misschien een constructie worden ingebouwd dat de ingelegde gelden op termijn worden gerestitueerd aan inleggers. Op die manier worden alle leden gelijk geschakeld en ontstaat er een verzameling van leden met gelijke rechten.

Het klink misschien allemaal ingewikkeld en omslachtig maar ook in deze vorm kan het eenvoudig worden gehouden. Fluitje van een cent voor een notaris.

Daarnaast kan een Huishoudelijk Regelement zorg dragen voor allerlei vragen van....wat te doen bij schade, pech, gebreken..hoe kan ik reserveren etc.

Jeetje heeft gelijk......restaureren moet je goed doen. Het zal echter niet mogelijk zijn om de wagen aan te schaffen, in te voeren, te verzekeren en daarna gelijk op een verantwoorde wijze te restaureren.

Mij staat voor ogen na een gedegen aankoopbezoek tot aanschaf over te gaan. De toegezegde inlegbedragen moeten dan ruim van te voren beschikbaar zijn. Bij geen doorgang vindt ter plaatse de restitutie plaats. De wagen tijdelijk te stallen via Jan Eend en de wagen APK voor te bereiden c.q. rijklaar te maken en in deze tijdelijke situatie de rechtsvorm te regelen.

De dan opgerichte vereniging zal de daadwerkelijke instandhouding ter hand moeten gaan nemen. Contributies en donaties zullen de jaarlijkse kosten en de restauratie moeten gaan dekken. Waarschijnlijk kan er een hoop door de leden zelf gedaan worden maar er zullen ook klussen moeten worden uitbesteed (eventuele spuitwerkzaamheden of laswerk).

Kortom het kiezen van een rechtsvorm is belangrijk en onontkomelijk. Aanschaf en rijklaar c.q bruikbaar en inzetbaar maken heeft voorrang. De daadwekelijke restauratie zal later moeten volgen.

Tot slot.
Na dit allemaal te hebben geschreven, word ik er zelf een beetje eng van.
Maar ook op deze manier moet het relatief simpel kunnnen worden gerealiseerd.

Het targetbedrag dient wel verhoogd te worden naar 2000,= i.v.m. de eerste bijkomende kosten. Ofwel 8 inleggers....dus nog maar vier te gaan.

Ik hobbel maar door...reageer gerust...ik weet ook niet alles.

Gr.

Henri.
Laatst bijgewerkt door Peu204 op 27 dec 2006, 22:03, in totaal 1 keer bewerkt.
Peugeot 107 Active 2013 (voorheen 204, 305, 504, 205 cabrio RG, 205 Cti, 205 Forever)
Avatar gebruiker
Peu204
 
Berichten: 746
Geregistreerd: 02 feb 2005, 20:29
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor JT » 27 dec 2006, 21:58

Nou! de ideeën wijken niet veel af!
Avatar gebruiker
JT
 
Berichten: 3775
Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
Woonplaats: Bladel

Berichtdoor Peu204 » 27 dec 2006, 22:16

Het wordt niet stil.......maar het duurde even voordat het epistel (als reactie op het bericht van Jeetje) was gemaakt, gecorrigeerd en nog wat aangevuld.

Ook de vierde inlegger Martijn had vragen over hoe het te regelen.
Hopelijk kunnen wij nu weer wat verder....en wat mij betreft met Jeetje erbij natuurlijk!

Henri.
Peugeot 107 Active 2013 (voorheen 204, 305, 504, 205 cabrio RG, 205 Cti, 205 Forever)
Avatar gebruiker
Peu204
 
Berichten: 746
Geregistreerd: 02 feb 2005, 20:29
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Gilletti » 27 dec 2006, 22:16

Stil?
Er was van tevoren toch al gezegd dat er eerst goed naar de bus gekeken zou worden? Daar heb ik alle vertrouwen in.
Daarnaast heb ik er wel zin in en ben best bereid hiermee een gokje te wagen.

Zoals gezegd voorlopig even weinig tijd, maar als alles wat concreter is geworden en er is uitzicht op slagen, dan ben ik wellicht bereid om mijn bijdrage nog wat te verhogen.
Ik zie in dat er naast de "oplapkosten" nog best wat op ons af zal komen (kosten transport, RDW, eerste onderhoud etc.).
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Berichtdoor JT » 27 dec 2006, 22:24

Gaat de goede kant op!
(ik zei "even" ;-) )
Avatar gebruiker
JT
 
Berichten: 3775
Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
Woonplaats: Bladel

Erfgoed.

Berichtdoor jan eend + » 28 dec 2006, 00:10

Hamoi. Nog een praktijk-aanvulling.
-Uiteraard eerst goed kijken/keuren. Het is niet meer je eigenste hobby-zepert :!:
-Om vanuit Grunn' naar Betekom te gaan op de bonnefooi lijkt me geen goed plan :mrgreen: De Brabanders en Zeeuwen zitten wat dichterbij (van hieruit is het 380+ km.!). De beslissing om door te gaan (dwz technies en poensgewijze, zeg maar) is een andere dan uitvoering van het ophaalplan.
-In de ouwe-bootjes-wereld hoor je bij een bepaalde groep liefhebbers (nl de mensen die verder kijken dan hun persoonlijke speeltje 8) ) vaak de gevleugelde kreet "behoud door gebruik". Niet meteen tot de draad toe restaureren, maar zorgen dat de door stilstand veroorzaakte achteruitgang niet plaats vind :roll: Degenen die mijn bus gezien hebben weten wat ik bedoel.... :oops: 8) :lol: :wink: Dan kun je ook kiezen voor langzamerhand verbeteren/opknappen/restaureren. Niet vergeten dat het een werkpaard was en is. Dus niet kapot restaureren en daarna voor een beurs volspuiten met modder en in een nep-stal zetten :mrgreen: Gebruiks- en reparatiesporen maken het juist tot een authentiek eksemplaar :!: Maar wie (welke commissie :evil:) moet daar de beslising over nemen?
- Lastig item in het hele verhaal wordt ook nog: hoe "WAARDEER" je de gewerkte/bestede uren. Soms is geinvesteerde know-how en vakkennis meer "WAARD" dat domme centen ! Elders op dit forum ook teen & tander over trug te vinden trouwens... :wink:
-Tot zover maar ff m'n oprispingen. Ouwerwetse groetz, Vanjan.
jan eend +
 
Berichten: 1502
Geregistreerd: 22 jun 2004, 12:27
Woonplaats: Grunn'

Berichtdoor Peu204 » 28 dec 2006, 01:42

@Jan

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Ook wat de beren betreft die je op weg tegenkomt.

De ophaalactie en tijdelijke onderbrenging kan los gezien worden van de aankoopactie. Maar een mogelijke optie is om halverwege bij iemand anders in te stappen en toch ook te gaan kijken.

Geld ter beschikking stellen is gemakkelijk maar kennis en vakmanschap is bij dit project even zo hard nodig.

Door te kiezen voor een vereniging leg je het doel vast. Kan de wagen ingevoerd en verzekerd worden en ligt de eigendomskwestie vast.

Eerst zal de Transporter rijklaar en APK gereed moeten worden gemaakt en daarna in gebruik worden genomen. Eventuele restauratie is van latere zorg. In hoeverre je daarmee gaat is feitelijk een beslissing van de leden (kan een leuke discussie worden). Een besluit hierover komt democratisch tot stand (en kan tegenvallen...of niet).

In principe gaan alle leden contributie betalen aan de vereniging. Donateur worden kan ook. Een deel van die inkomende gelden kunnen gebruikt worden om de ingelegde bedragen terug te betalen. De vereniging bestaan uit contributie betalende leden. Gezeur over ik werk eraan en jij betaalt alleen maar.... is dan uitgesloten. Werken er aan gebeurt op vrijwillige basis.

In de praktijk zal er een beeld onstaan dat er een vaste kern van leden zich zal bekommeren om de transporter en er aan werken. Maar het is wel de bedoeling dat de wagen op de weg komt en ten dienste staat van alle leden ( ook diegene die er niet aan werken). Immers alle leden dragen zorg door hun financiele inbreng voor het behoud en gebruik van de transporter. Mocht zo'n kern er niet zijn of komen dan wordt het een kwestie van uitbesteden.

Je er voor inzetten en wat aan willen doen moet uit het hart komen en je moet er lol in hebben. Kan het nooit een ondankbare situatie worden.

Logisch is dat na verloop van tijd de transporter naar een centraal in Nederland gelegen stalling verhuisd. De bereidheid en mogelijkheden van leden die dan in verder gelegen delen van Nederland vertoeven, zullen dan afnemen. In de tijdelijke Gronningse situatie zal het toch van de Groningse kern moeten komen. Ik verwacht niet dat er groot aantal Zweeuwen en Brabanders naar het Noorden komen om de olie te verversen. Ook voorspelbare praktijk!

Maar je hulp bij het ophalen en de toezegging m.b.t. een tijdelijke stalling is in deze fase wel degelijk van belang en betekende eigenlijk weer een doorstart voor dit project. Maar doe dat alleen als je denkt leuk...heb ik zin in.

Als ik mijn vrouw lief aankijk, denk ik wel dat ik hem morgen mag gaan kopen.....maar dit gebeuren zie ik beslist niet als mijn eigenste hobby-zepert, dat van die zepert moet overigens nog blijken.

Met een beetje een forumgedachte in het achterhoofd moet het lukken.
Spontaan en voor de lol. Blijf erbij.

Zo kan ie wel weer.

Henri.
Peugeot 107 Active 2013 (voorheen 204, 305, 504, 205 cabrio RG, 205 Cti, 205 Forever)
Avatar gebruiker
Peu204
 
Berichten: 746
Geregistreerd: 02 feb 2005, 20:29
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor IHD » 28 dec 2006, 02:15

Ik wens jullie erg veel succes met de oplapactie, kan niet meedoen; we hebben zelf al een (gemeenschappelijk) project dat op vrijwillige basis is opgeknapt. Dus nix geen gedoe met notarissen, gewoon ieder evenveel geld ingelegd, en bij reparatie / stallingskosten etc. weer gelijkwaardige bijdrages. En inderdaad; er is altijd een klein gropeje (van de, bij ons, 6 eigenaren...) die het werk doen, maarja je hebt nu eenmaal werkpaarden en .... eh.... andere paarden. Gaat allemaal op vertrouwen.

Hier zijn nog een paar detailfoto's voor het geval jullie die nog niet gezien hebben: http://forum.pugdrivers.be/viewtopic.php?t=998

Nogmaals succes!
Avatar gebruiker
IHD
 
Berichten: 97
Geregistreerd: 23 aug 2004, 23:10
Woonplaats: Meppel

Groots

Berichtdoor jan eend + » 28 dec 2006, 02:46

Hamoi. Val nou ff dood, leef jij nog, Anton :?: :wink: Leuk je weer te horen :lol: Hoegaattie. Miste je al een beetje.... Jullie hebben toch ook zo'n lange... :?: :oops: :wink: Istie telleraandrijving trouwens al werkend ? Of ging dat (net as bij mij) helemaal mis :?: :evil: Groetz, Vanjan.
jan eend +
 
Berichten: 1502
Geregistreerd: 22 jun 2004, 12:27
Woonplaats: Grunn'

Berichtdoor Jeetje » 28 dec 2006, 13:51

Van het andere forum geplukt:

neenee tis een super kar, redelijk krokant op sommige plaatsen maar als je er veel tijd in steekt is die nog zeker en vast te redden, je moet er alleen de plaats vr hebben om hem uiteen te gooien en op het gemakje van nul af aan terug opbouwen


t valt al bij al goe mee zo op t eerste zicht...maar hier en daar is t chasis toch redelijk krokant


kweet dat em vrij rot is, en dus nog ferm moet opgeknapt worden



:?

Ik vrees toch dat het erger gesteld is met het karretje dan de foto's doen vermoeden...
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor Edzo » 28 dec 2006, 15:13

Ja, ik had het ook gelezen....stuk minder optimistisch als op dit forum . :?
groeten, Edzo
205: le sacré numéro !
Afbeelding
Avatar gebruiker
Edzo
 
Berichten: 2847
Geregistreerd: 25 nov 2005, 02:38
Woonplaats: prov. Groningen

Berichtdoor Gilletti » 28 dec 2006, 16:06

Mmm. :?
Het andere forum, wasda?

Neem aan dat we niet van plan waren een wrak te kopen, want dan weet ik betere bestemmingen voor het geld/tijd.

Gewoon dus eerst eens gaan kijken en dan weten we het zeker of het een illusie blijkt of niet.
Laatst bijgewerkt door Gilletti op 03 jan 2007, 01:30, in totaal 1 keer bewerkt.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Berichtdoor Edzo » 28 dec 2006, 16:43

Mmm.
Het andere forum, wasda?


even 5 berichten omhoog scrollen....berichtje met link van IHD...... :wink:
groeten, Edzo
205: le sacré numéro !
Afbeelding
Avatar gebruiker
Edzo
 
Berichten: 2847
Geregistreerd: 25 nov 2005, 02:38
Woonplaats: prov. Groningen

Berichtdoor M. van der Meulen » 28 dec 2006, 18:52

Hoi allemaal,

Goed plan om zo'n bijzonder geval van sloop te redden vind ik. Was nu net te laat, begin deze week stond er op ebay.fr een soortgelijke J7 autotransporter, van een andere carrosserie-bouwer overigens, rijklaar en met nog geldige CT. Vergelijkbare opbouw, met afgesloten opbergkasten onder de laadvloer, lier, trekhaak, zwaailicht en werklamp. Vraagprijs om-en-nabij 2.500 Euro meen ik. Had deze nu als alternatief willen posten, met een paar foto's. Heb helaas niet gezien of de J7 ook daadwerkelijk verkocht is, kan best zijn dat binnenkort de wagen nogmaals wordt aangeboden. Ik hou het in de gaten.

Als de J7 gekocht wordt, en zo te lezen in Groningen gestald, wil ik tijd reserveren om mee te helpen opknappen, deels uit plezier, deels om er van te leren. Zou eventueel mettertijd zelf een goede J7/J9 camper willen aanschaffen namelijk, en dit lijkt mee een goede gelegenheid het type te leren kennen en alvast wat omtrent techniek en onderhoud op te steken. Financieel houdt het niet over, en m'n 104 zal ook nog het nodige vragen.
Groet, M.
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Unknown » 28 dec 2006, 20:14

Toch even reageren

Die derde quote dat Jeetje daar aanhaalt "over het zogezegd rot zijn" isvan iemand die de auto nog niet eens gezien heeft en dus daar ook niet over kan oordelen :evil:
Ik heb daarentegen ook nooit gezegd dat hij qua carrosserie goed is. Lees mijn posts maar na. Er staat overal in dat er opknapwerk dient te gebeuren !!!! Jullie zijn altijd vrij om te komen zien en dan kunnen jullie zelf jullie mening erover opmaken :!:
Als de olifant denkt dat ze een duif is, pas dan op voor de dakgoot

http://www.pugdrivers.be
Unknown
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 27 okt 2005, 18:34
Woonplaats: Betekom (België)

Berichtdoor JT » 28 dec 2006, 20:55

We moeten gewoon gaan kijken...
De 14e januari? 'sochtends? voor de nieuwjaarsborrel?
Avatar gebruiker
JT
 
Berichten: 3775
Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
Woonplaats: Bladel

VorigeVolgende

Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten