Voor zover wij weten, is die er (nog) niet.
Het feit dat ik inmiddels een behoorlijke 'J7-adept' ben, heeft ertoe geleid dat ik al een tijd met het idee rondloop om een specifieke J7-site in de lucht te krijgen.
Ik verzamel al een tijdje J7-modellen, ben in het bezit van een (zeer?) uitgebreide verzameling J7-brochures (zo'n 25; en een drietal originele fabrieksfoto's), etcetera, etcetera...
Natuurlijk is Jeetje onze grote trots en -eigenlijk- de belangrijkste reden/oorzaak van mijn 'J7-addictie'...
Ik heb een hele zooi J7-foto's (uit de brochures, etcetera), maar het lijkt mij leuk om ook J7-foto's te plaatsen die je niet in brochures aantreft.
Heb je dus een foto van een J7 (het mag ook die van jezelf zijn, natuurlijk) die je zo mooi vindt dat die het verdient om op een site terecht te komen, kun je die op dit draadje plaatsen!
Ik ben benieuwd met wat voor foto's jullie op de proppen komen!
Ik zoek mooie foto's, bijzondere foto's, foto's van bijzondere J7's, etcetera, etcetera...
Oh ja... En dan nog het volgende:
Ik kan heel veel foto's, brochures, etcetera over de J7 vinden, maar over de historie, de ontwikkeling, etcetera is heel weinig te vinden. Als iemand over die info beschikt, zou ik die info graag willen ontvangen...
Wat ik graag zou willen weten?
Nou, bijvoorbeeld een antwoord op de volgende vragen zou heel fijn zijn:
Wanneer heeft Peugeot besloten om de J7 te (gaan) ontwikkelen?
Hoe is de uiteindelijke vorm van de J7 tot stand gekomen?
Waarom werden schuifdeuren als standaard ingevoerd?
Waarom heeft de J7 een deel van dat typische golfplaten-plaatwerk?
Welke wijzigingen hebben in de loop der jaren plaatgevonden en waarom?
Etcetera, etcetera, etcetera...
Natuurlijk denken velen wel een antwoord op die vragen te weten, maar echte literatuur over dit onderwerp heb ik (nog) niet gevonden...
Zo is er bijvoorbeeld over de Citroën HY en de Renault Estafette vééél meer te vinden! Die hebben zelfs een eigen club (en zoals jullie wellicht al weten, vind ik dat de J7 ook een eigen cluppie verdient)...
Heb je literatuur over de J7, laat me dat dan even weten! Ik ben super-geïnteresseerd!
Als je je overigens afvraagt wat voor foto's ik bedoel: dit is wel een leuk voorzetje: