wikipedia

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

wikipedia

Berichtdoor Ed » 17 jan 2006, 23:09

Ik zag tot mijn verbazing dat er in de encyclopedi van vandaag (Wikipedia) geen artikel staat over de J7. Wie weet er genoeg om hier een leuk artikel toe te voegen? Iets voor Jeetje misschien? Schrijven kan via onderstaande link:
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?tit ... ction=edit

Wat betreft de olldtimers staat er alleen iets over de 104 en de 504. Van dat laatste klopte niet veel, heb ik alvast aangepast. Nu de J7 nog! :wink:
Ed

Berichtdoor Jeetje » 17 jan 2006, 23:15

Op dit moment wordt er (door mijn vriendin) hard gewerkt aan een internet-site die helemaal gewijd is aan de J7 (en met name Jeetje). Als het een beetje meezit gaat die over een maandje of 3 de lucht in...
... it's better to burn out, than to fade away...
Jeetje

Berichtdoor Ed » 17 jan 2006, 23:22

Dan zetten we in wikipedia toch gewoon een link naar julie nieuwe website. Ben wel benieuwd Jeetje hoe de site eruit gaat zien ! Goeie zaak zoiets.
Ed

Berichtdoor Jeetje » 18 jan 2006, 01:16

Ik heb heel veel materiaal over de J7 (bijzondere (fabrieks)foto's, brochures, modellen, onderdelenboek, werkplaatshandboek, etcetera, etcetera), maar geschreven tekst over de J7 heb ik niet, hoewel ik daar wel heel hard naar heb gezocht!

Over de Citroën HY, De VW Transporter en de Renault Estafette zijn hele boeken volgeschreven, maar er is niets, niks, nada, noppes te vinden over de J7!

Weet iemand info over de (ontstaansgeschiedenis van de) J7, wetenswaardigheden over de J7, boeken waarin info staat over de J7, etcetera, etcetera, etcetera...

Als dat het geval is, zou ik die info graag willen ontvangen (in welke vorm dan ook!)
... it's better to burn out, than to fade away...
Jeetje

Berichtdoor Mark » 11 maart 2008, 23:21

En nog steeds staat er niks in de Wiki over de J7...

Ook de overige Peu-informatie is magertjes.
Mark

Keer terug naar J7/J9