Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
BertOrbons schreef:Dank voor je reactie.
De benzinechoke werkt toch niet op gas, of wordt daarmee de luchtstroom geknepen en dus het mengsel verrijkt?
Dat zou wel makkelikk zijn
Ik heb er inderdaad een speciaal relais bij (merk Vialle):
contact 15 komt van de gas/benzine keuzeschakelaar
contact 31 is aarde
contatc G gaat naar de gasafsluiter tssen gasleiding en verdamper
en dan hen heb ik nog contact dat naat het relais op de verdamper gaat
(en ook naar het relais op de gastank, denk ik)
Contact I gaat naar de min van de bobine
Dat zou goed moeten zijn.
Een schema zou handig zijn, maar ik kan niets vinden op internet.
Als iemand een schema heeft?
BertOrbons schreef:Daarna nadenken over de keuring. Heeft iemand ervaring?
Goudenleeuw schreef:Bleek de verdamper volgens garagist dus voor pakweg 80% te zijn overleden, zat ook koelvloeistof op plekken waar die niet hoort. Ik dacht altijd dat een verdamper of heel of stuk was, maar er blijkt dus ook een tussenweg te zijn. Met de nieuwe (gebruikte voor 50 euri) verdamper start ie als een tierelier en trekt ook veel beter en lijkt ook nog zuiniger te lopen.
Marcel schreef:Lekte er koelvloeistof bij de verdamper vandaan?
BertOrbons schreef:Nu nog door de RDW keuring. Waarop moet ik letten? Heeft iemand nog tips?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast