Hoeveel J7's komen er naar Den Haag?

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Hoeveel J7's komen er naar Den Haag?

Berichtdoor rovado » 07 apr 2006, 10:07

Ik vroeg me af hoe groot het J7 aanbod gaat zijn op 16 april.
Uit de drukte op het forum blijkt dat iedereen hevig in de weer is om zijn (of haar) J7 weer klaar te stomen voor de vrije weekendjes en vakanties.
Het zou natuurlijk leuk zijn als we een groot deel uitmaken van de auto's op de meeting! 8)

Wie gaat er met zijn J7 komen?

1)rovado
2)Jeetje
3)BertOrbons
Laatst bijgewerkt door rovado op 07 apr 2006, 22:35, in totaal 2 keer bewerkt.
Beter te laat in dit leven, dan te vroeg in het volgende!
J7 Camper 2000cc 1980
Avatar gebruiker
rovado
 
Berichten: 267
Geregistreerd: 27 sep 2004, 00:34
Woonplaats: Geel (België)

Berichtdoor Jeetje » 07 apr 2006, 10:25

Oké...

Een J7-lijstje voor 16 april.

De volgende J7's zullen bij de meeting van 16 april aanwezig zijn:

- Rovado
- Jeetje


Lijstje a.u.b. aanvullen...
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Hoeveel J7's komen er naar Den Haag?

Berichtdoor BertOrbons » 07 apr 2006, 22:05

ik ook
(op gas uit de vers ingebouwde LPG installatie)
camper J7 1800 cc 1977
Avatar gebruiker
BertOrbons
 
Berichten: 156
Geregistreerd: 27 jul 2005, 15:44
Woonplaats: Miramont de Guyennen Fr

Berichtdoor rovado » 07 apr 2006, 22:33

tof Bert, dan kan ik je schilderwerk bewonderen! De mijne zal nog met de deels oude lak komen.
Beter te laat in dit leven, dan te vroeg in het volgende!
J7 Camper 2000cc 1980
Avatar gebruiker
rovado
 
Berichten: 267
Geregistreerd: 27 sep 2004, 00:34
Woonplaats: Geel (België)


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast