Uit de drukte op het forum blijkt dat iedereen hevig in de weer is om zijn (of haar) J7 weer klaar te stomen voor de vrije weekendjes en vakanties.
Het zou natuurlijk leuk zijn als we een groot deel uitmaken van de auto's op de meeting!
Wie gaat er met zijn J7 komen?
1)rovado
2)Jeetje
3)BertOrbons

