Dat is inderdaad nogal aan de prijs.
Als de auto echter in uitmuntende staat verkeert en het interieur nog goed en kwalitatief hoogwaardig is dat best een acceptabele prijs!
Campers blijven nou eenmaal aan de prijs...
Ons Jeetje is -vóór de ingrijpende verbouwing van het camperdeel- getaxeerd op € 7.500,00. Na de verbouwing ga ik er vanuit dat 'ie op zo'n € 10.000,00 zal worden getaxeerd.
Een goede en strakke J7 (niet als camper ingebouwd) kost trouwens tegenwoordig ook al snel zo'n € 3.000,00.
Een J7 die al wat meer roest vertoont (hetgeen niet ongebruikelijk is), maar nog wel 'te redden' is, kost al gauw zo'n € 1.500,00 tot € 2.000,00 (en dan moet het restauratiewerk eigenlijk nog beginnen!).
De J9 (de opvolger van de J7) gaat nu ook die kant op. Het begint nu ook een échte klassieker te worden en dan zie je de prijzen ook stijgen...
Ik zag trouwens laatst op een Franse site dat een dubbelverlengde J7 te koop werd aangeboden voor € 12.000,00.
De auto was van 1970 (een van de eerste dubbelverlengde uitvoeringen), ongerestaureerd (zonder roest), 46.000 km's op de teller (diesel), in nieuwstaat, etcetera, etcetera...
Deze bus was trouwens leeg! Dus niet als camper ingebouwd...