APH in de Onschatbare Klassieker

Leuk artikel of boek gelezen, komt Peugeot in een TV-programma of in een film voor, en wil je je mede-forumleden daar op wijzen? Schrijf hier je eigen tips en 'recensies'.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion

APH in de Onschatbare Klassieker

Berichtdoor ruit'48 » 27 nov 2012, 09:03

Afbeelding

@bron: de Onschatbare Klassieker nr.12 december 2012

.
-404 berline 1961 (prod. jaar '60)
Suzuki Baleno Estate 1.8 GTX automatic

Aime ta voiture, soigne~la , conduis bien et conduis toi bien !
Avatar gebruiker
ruit'48
 
Berichten: 6086
Geregistreerd: 22 nov 2008, 20:03
Woonplaats: Goeree ~ Overflakkee

Re: APH in de Onschatbare Klassieker

Berichtdoor Nikilauda504 » 27 nov 2012, 13:42

Ik was er ook bij :D Er is een topic over bij "Evenementen". Mooi clubhuis/magazijn 8)
Avatar gebruiker
Nikilauda504
 

Re: APH in de Onschatbare Klassieker

Berichtdoor tuuur » 27 nov 2012, 13:46

Leuk! Ik wou dat ik er bij was... :wink:
Avatar gebruiker
tuuur
 
Berichten: 1262
Geregistreerd: 05 jun 2012, 11:03

Re: APH in de Onschatbare Klassieker

Berichtdoor jan-03 » 27 nov 2012, 19:02

topic opening APH magazijn
Het was echt een hele geslaagde opening met heel veel gezelligheid en ook de felicitatie's van de 2 collega clubs die ook nog een leuke attentie hebben achtergelaten wat een prominent plekje heeft gekregen in het magazijn..
Vele mooie voiture's waren er te bewonderen en er waren heerlijke hapjes op z,n Frans geserveerd...
De bestuursleden zijn in het zonnetje gezet met name de voorzitter en de magazijnmeester die een jaar lang al hun vrije tijd hebben opgeofferd voor
dit schitterende onderkomen ten behoeve van de leden.. Ook de vrijwilligers zijn extra bedankt door het bestuur voor hun bijdrage...
Ik kan wel stellen ook als dit duo zich niet zo buitengewoon had ingezet om alles voor elkaar te krijgen dan had er waarschijnlijk geen magazijn meer geweest!.. Ik herhaal hiermee de woorden van 1 van de algemeen bestuursleden die dit ook nog benadrukte..
Ik hoop je er een keer tegen te komen Tuuur en ook alle andere liefhebbers natuurlijk...
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: APH in de Onschatbare Klassieker

Berichtdoor ruit'48 » 29 nov 2012, 08:41

janbachee schreef:
Vele mooie voiture's waren er te bewonderen en er waren heerlijke hapjes op z,n Frans geserveerd...

gr jan.



Daar ben ik even nieuwsgierig , hoe ging dat die hapjes "op zijn Frans geserveerd" ???

Gr. Kees :wink:


.
-404 berline 1961 (prod. jaar '60)
Suzuki Baleno Estate 1.8 GTX automatic

Aime ta voiture, soigne~la , conduis bien et conduis toi bien !
Avatar gebruiker
ruit'48
 
Berichten: 6086
Geregistreerd: 22 nov 2008, 20:03
Woonplaats: Goeree ~ Overflakkee

Re: APH in de Onschatbare Klassieker

Berichtdoor jan-03 » 29 nov 2012, 09:25

De verkopers in Franse kledij met Franse hapjes Kees.. Vraag me niet wat precies..
Het was wel heel lekker want we hebben ook wat extra gekocht voor mee naar huis te nemen..
Ook de muziek van Franse origine en taal..
Jammer dat jij er niet was om mij te vertellen wat die hapjes precies waren.. :D
Als je het wilt weten zal ik m,n Eega moeten vragen dat is mijn databank.. :D
Het Franse eten is gewoon veel lekkerder.. Franse sla vindt ik heerlijk terwijl ik het hier niet weg krijg..
Franse kaas behoort ook tot m,n favorieten al moet je die wel met mate verorberen helaas..
Een Camenbertje eet ik makkelijk alleen op geserveerd op toast maar bevorderd de zwaarlijvigheid te veel.
Ik vindt dus eigenlijk dat we dit jaarlijks moeten kunnen doen.. Zo'n leuk feestje met die lekkere ingrediënten.. :wink:
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: APH in de Onschatbare Klassieker

Berichtdoor ruit'48 » 29 nov 2012, 13:45

Jan, ik ben keer op keer verbaasd -in positieve zin- over je enorme enthousiasme.
Mijn enthousiasme voor dergelijke festiviteiten is beduidend minder. Dat komt door de vele jaren die ik in Fr.
door mocht brengen. Het imiteren van een Franse sfeer wat in NL nog al eens gebeurt werkt bij mij averechts
daarom blijf ik altijd uit de buurt. Wat niet wegneemt dat ik een ieder zijn/haar plezier van harte gun.
Ik koester mijn heimwee en de vele herinneringen. C'est la vie. Gelukkig kan ik TV 5 Monde weer ontvangen .

Gr. Kees

.
-404 berline 1961 (prod. jaar '60)
Suzuki Baleno Estate 1.8 GTX automatic

Aime ta voiture, soigne~la , conduis bien et conduis toi bien !
Avatar gebruiker
ruit'48
 
Berichten: 6086
Geregistreerd: 22 nov 2008, 20:03
Woonplaats: Goeree ~ Overflakkee

Re: APH in de Onschatbare Klassieker

Berichtdoor tuuur » 29 nov 2012, 14:25

janbachee schreef:Ik hoop je er een keer tegen te komen Tuuur en ook alle andere liefhebbers natuurlijk...
gr jan.


Dat hoop ik ook! Ik zal de evenementen in de gaten houden.
Avatar gebruiker
tuuur
 
Berichten: 1262
Geregistreerd: 05 jun 2012, 11:03

Re: APH in de Onschatbare Klassieker

Berichtdoor jan-03 » 29 nov 2012, 16:55

Ja dat snap ik ook hoor Kees maar je hebt de lekkere worst met kervel en geitekaas en kruiden wel mooi gemist... :wink:
oh ja en ook de Crêpe's dat zijn kleine dunne pannekoekjens ( swiebertjetaal :D ) die waren hartig en zoet!
Er was ook leuke accordion muziek en natuurlijk de schitterende Voiture's ..
Je moet ook niet vergelijken denk ik maar gewoon genieten van wat op je af komt en dan is het leuk en gezellig..
Dus als APH weer i.d organiseert gewoon komen...
Mocht je toch chagrijnig worden zetten we je gewoon alleen aan een tafeltje met een glas Franse namaakwijn.. :mrgreen:
En natuurlijk zijn jouw memoires niet meer te kopieren naar het heden maar dat hoeft ook niet want dan vervaagd de herrinnering..
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum


Keer terug naar Peugeot in bladen, boeken, films en op TV

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron