Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion
Nu heb ik al kunnen lezen dat Heineken en de President van Niger al 604-fanaten zijn
Marcel schreef:Wim Kan had een 504 coupé. Stond een jaar of twee geleden te koop, had ik via via gehoord. Ben toen wezen kijken, was toch in de buurt. Het was eigenlijk een lijk uit '79. Hij was gestript omdat men deze wou restaureren, echter de eigenaar was er niet aanbegonnen. Oftewel een hele grote uitdaging.
Het zou me niet verbazen als die nog te koop staat
Marcel schreef:Wim Kan had een 504 coupé. Stond een jaar of twee geleden te koop, had ik via via gehoord. Ben toen wezen kijken, was toch in de buurt. Het was eigenlijk een lijk uit '79. Hij was gestript omdat men deze wou restaureren, echter de eigenaar was er niet aanbegonnen. Oftewel een hele grote uitdaging.
Het zou me niet verbazen als die nog te koop staat
Dat was een 403 cabrio!
Mockenrue schreef:Wim Kan heeft ook een 404 cabrio gehad. Deze is in bezit van iemand binnen de 404 Vereniging (Driebergen)
Daniël schreef:Reed de top van DAF niet eens een DAF?
Mockenrue schreef:Evert G.D schreef:Is dat die 404 cabrio van Cleem Menne uit Driebergen??
Inderdaad.
Evert G.D schreef:Daniël schreef:Reed de top van DAF niet eens een DAF?
Tuurlijk niet, zie je 't voor je....de president directeur in een DAFfie??? Ja, nu misschien, maar in die tijd...
Toegeven, smaak hadden ze wel, de top van Daf....
Keer terug naar Peugeot in bladen, boeken, films en op TV
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast