Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion
Jeetje schreef:Daar staan over het algemeen toch alleen tot in de puntjes gerestaureerde auto's?
Ik ben er ooit een keer geweest. De winnaar van het concours was een auto die op een speciaal voor die auto gefabriceerde auto-ambulance aankwam. Hij werd eraf gerold, neergezet voor de jury en vervolgens weer ingerold (door mannetjes met smetteloos witte handschoentjes).
Sinds de restauratie had die auto pas 40 km ofzo gereden (en die restauratie had al een jaar of 5 daarvoor plaatsgevonden)...
Ik vond het publiek ook nogal 'kakkerig'...
Ik weet niet of ik daarop zit te wachten!
Jeetje wordt gebruikt waar 'ie voor is gemaakt: jaarlijks heerlijke vakantiekilometers...
Dick schreef:Haha sluit ik me bij aan, maar je moet wel durven, ik zou letterlijk in mn broek schijten als ik met een Mercedes 300 SL Gullwing achteraansluit in een file en een grote M.A.N in mn glimmende spiegeltje zie opdoemen....
Gilletti schreef:Mannen, even voor jullie beleving:
Het betreft hier een aparte tentoonstelling los van het chique concours.
Dit door AV gesponsorde evenement is bedoeld voor "gewone" klassiekers.
Enige overeenkomst is dat het onder dezelfde vlag van "Het Loo" wordt gehouden.
Gilletti schreef:Mannen, even voor jullie beleving:
Het betreft hier een aparte tentoonstelling los van het chique concours.
Dit door AV gesponsorde evenement is bedoeld voor "gewone" klassiekers.
Enige overeenkomst is dat het onder dezelfde vlag van "Het Loo" wordt gehouden.
Evert G.D schreef:WOOOOOOOOOOOOOOWW!!! Die is Mooi!!! Precies de auto waarmee de peterolieboer vroeger bij mijn ouderlijk huis langskwam om regelmatig een groot peteroleumvat te vullen, waar de petroleumstellen en de kachel mee gestookt werden!! Dit maakt wel nostalgische gevoelens bij me los.
Keer terug naar Peugeot in bladen, boeken, films en op TV
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten