Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion
Le Franx schreef:In Taxi 1,2 en 3 worden ook behoorlijk wat Peugeot's ge(mis)bruikt.
Waaronder een 'krachtige' 605 in de hoofdrol.....
Leuke films wel!
deel 2 en 3 zijn toch minder leuk dan de eerst deel teveel van het goedeLe Lion schreef:De eerste film zat ik op het puntje van mijn stoel vanwege de Peugeotmania (eindelijke erkenning op filmgebied) maar deel drie wordt toch wel een beetje te veel van hetzelfde. Wat vinden jullie er van?
danielpeugeot schreef:In Taxi deel 2 zit ook een vrij 'krachtige' 605 met een V8 die gebruikt wordt om het staatsbezoek te vervoerendie zou ik ook wel willen hebben een 605 met een V8
Hans schreef:daarom kijk ik vaak oude fransefilms,daar komen veel 404,504,s in voor,versta er geen barst van van maar is leuk om naar te kijken.
Vond Taxi 1 ook leuker als deel 2 en 3.
en rohin vond ik te gek ,ben zo wie zo wel een beetje liefhebber van wild gedoe met auto,s in een film
Hans schreef:inderdaad ..gone in 60 seconds..is een prachtige achtervolgingsfilm,ik had hem toedertijd zovaak gehuurd dat ik de video op een gegeven ogenblik mocht houden![]()
Toen hij uitkwam op dvd heb ik hem maar gekocht,want de video was wel versleten.heb hem nou trouwens al een tijdje niet meer gezien,michien vanavond na het voetballen maar weer eens kijken
Le Franx schreef:Hans schreef:inderdaad ..gone in 60 seconds..is een prachtige achtervolgingsfilm,ik had hem toedertijd zovaak gehuurd dat ik de video op een gegeven ogenblik mocht houden![]()
Toen hij uitkwam op dvd heb ik hem maar gekocht,want de video was wel versleten.heb hem nou trouwens al een tijdje niet meer gezien,michien vanavond na het voetballen maar weer eens kijken
Hahaha, ik zet die DVD wel eens op als ik een bietje gestressed of pissig ben.
Dan ben ik het door die scene zo kwijt!SUPER!
Keer terug naar Peugeot in bladen, boeken, films en op TV
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten