Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion
205GRIFFE schreef:Een heel leuk nieuw initiatief van Maarten van der Velden.
Gilletti schreef:205GRIFFE schreef:Een heel leuk nieuw initiatief van Maarten van der Velden.
A.k.a. Le Lion.
Peugeot Expo schreef:Nummer 2 wordt zo onderhand uit de winkels genomen. Nummer 3 wordt vandaag gedrukt. Binnen 2 weken zal deze in de winkel liggen. In de grotere zaken (Bruna/Ako) zal nummer 2 nog wel verkrijgbaar zijn denk ik en anders moet je maar even contact met mij opnemen, dan regelen we het onderling.
Jeetje schreef:Oké... De kogel is door de kerk! Ik heb contact gehad met 'Peugeot Expo' en in het volgende nummer (4) komt een uitgebreide 'story' (met tekst en foto's) over over ons busje; Jeetje...
Jeetje schreef:Ennuh... @Webbie: Ík ben er trots op dat je ons busje hebt aanbevolen aan Peugeot Expo! Thanx'!
Is Jeetje eigenlijk nog helemaal origineel, of is er ooit een restauratie aan te pas gekomen?
Jeetje schreef:Ik haal vanaf vandaag ook het Peugeot Expo Magazine bij de plaatselijke tijdschriftenhandelaar! (Tja... dat moet dan wel, hè?)
Jeetje schreef:Oké... De kogel is door de kerk! Ik heb contact gehad met 'Peugeot Expo' en in het volgende nummer (4) komt een uitgebreide 'story' (met tekst en foto's) over over ons busje; Jeetje...
Keer terug naar Peugeot in bladen, boeken, films en op TV
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten