Zo erg heb ik ze nooit gezien, waarom heeft de e**kel niet een Capri oid gekocht?
Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Tom schreef:Ik heb dit model op internet gezien, heb nog wat andere foto's ervan, maar helaas nu niet bij de hand Het gaat geloof ik om een aanpassing die door een zwitsers carrosseriebedrijf is gedaan. Dat zou ook overeenkomen met het zwitsers kenteken. Ik weet niet of ze er een paar van gemaakt hebben of dat het gaat om een unicum. Het is een targaversie (zoals bij de 911) met een uitneembaar dak.
Over smaak valt natuurlijk wel te twisten, maar het is wel netjes gedaan verder.... (hoewel het niet mijn ding is, voor alle duidelijkheid)
Ik vraag me af of er een coupe of een cabrio hiervoor (mis/ge)bruikt is?
Wie denkt dit te weten/zien?
Jeetje schreef:En toch vind ik het geen lelijke auto! Je moet weten dat een 504 als basis heeft gediend, want anders zie je dat er niet meer in. De auto heeft naar mijn mening toch echt een eigen identiteit gekregen.
Ik vind de lijn(en) wel geslaagd...
wowo schreef:Ik denk/hoop dat meneer Comolli er maar 1 heeft laten bouwen
wowo schreef:Tom schreef:Ik heb dit model op internet gezien, heb nog wat andere foto's ervan, maar helaas nu niet bij de hand Het gaat geloof ik om een aanpassing die door een zwitsers carrosseriebedrijf is gedaan. Dat zou ook overeenkomen met het zwitsers kenteken. Ik weet niet of ze er een paar van gemaakt hebben of dat het gaat om een unicum. Het is een targaversie (zoals bij de 911) met een uitneembaar dak.
Over smaak valt natuurlijk wel te twisten, maar het is wel netjes gedaan verder.... (hoewel het niet mijn ding is, voor alle duidelijkheid)
De rest van de foto's staat onder deze link; http://www.madle.org/dcaruna504.htm
Daar staat oa; Das Auto wurde von Caruna auf Basis des 504 Cabriolets aufgebaut, für Herrn Comolli
Ik denk/hoop dat meneer Comolli er maar 1 heeft laten bouwen
Tom schreef:Ik heb dit model op internet gezien, heb nog wat andere foto's ervan, maar helaas nu niet bij de hand Het gaat geloof ik om een aanpassing die door een zwitsers carrosseriebedrijf is gedaan. Dat zou ook overeenkomen met het zwitsers kenteken. Ik weet niet of ze er een paar van gemaakt hebben of dat het gaat om een unicum. Het is een targaversie (zoals bij de 911) met een uitneembaar dak.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast