Misschien dat Frank Thunissen het weet. Kun je de motor ook niet overnemen.
205 1.4,97. Peus 504Ti,78,gris fum, Paris. Peus 504GL, Aut,73, blue mét, nwst, Elzas Peug 504GL,vert mét,Ned auto. Peus 404,aut,71,blue, Elzas. Peus 404, groen, 69, Z-Fr Peus 404, Fam zwart,70,ex-prefect Paris.
Een BA7/5 zeker wel, bij een BA10 past de vierkante rubberen/stalen ophangsteun niet. Zelf een steun maken, dat is mijn ervaring met mijn 504 Pick-up. Deze heeft denk ik dezelfde tunnel.
404 familiale 404 pick-up 1972/78/79 werkpaarden 404 pick-up kipper 404 oplegger combinatie 404 coupe 1967 grijs 404 pick up verlengd 404 pickup "DANGEL" 403 pickup 504 pickup en sedan 202 pickup
Op de PRV V6 zoals die zit ingebouwd in een 604 dan wel een 504 C/C past alleen de BA10/4 en de BA 10/5.
Het vliegwielhuis moet dan vier bevestigingsbouten richting motor hebben en de startmotoropname zit dan rechtsonder.
Dan hangt het nog af van de wijze waarop de prise-as zit gelagerd, daar zijn twee varianten van. Ook de lengte van de prise-as en het type vertanding kan verschillen.
Daarnaast kun je vastlopen op de pijp van de aandrijfas, de aansluitflens hiervan heeft ook twee verschillende opnames.
Dat betekent soms staartstuk uitdraaien of pijp afdraaien waarvoor een mega-grote draaibank nodig is.
De BA 7/5 past alleen op viercilindermotoren en is geleverd in onder meer de 505.
In de meeste gevallen zit de snelheidsmeterkabelaansluiting dan aan de verkeerde kant en is ook de overbrengingsverhouding verkeerd zodat je snelheidsmeter te laag aangeeft.
Een beugel voor het staartstuk is alleen relevant voor Break en Pick-up uitvoeringen, bij Sedans en Coupes/Cabrioletten is er in het geheel geen midden steun.