door AMPlas » 09 apr 2006, 16:44
zo zo, ziet er wel erg strak uit zeg! staat het leeuwtje op het stuur nu op de kop of stand het stuur niet recht bij de foto? en die speakers in de deuren is dat origineel? net als dat witte (skai?) leer?
blijft toch wel een errug mooi dashboard...
toch blijf ik het raar vinden dat die bumpers dan zwart zijn. het steekt zo af.
maar niets dan lof, wagen ziet er zeeeer goed verzorgd uit!
AMPlas
Peugeot 504 Coupé V6 Automaat 1975