Wie heeft er ervaring met het loshalen en optakelen van een 304 XL3 motortje?
Ik wil het blokkie van mijn cabrio er uit halen, zodat ik ook de motorruimte netjes kan maken.
Ook heb ik het gevoel dat het motortje ook wel eens een inwendige inspectie mag hebben.
Op hoeveel punten zit het blok vast en zijn er nog valkuilen/speciale dingen om op te letten?




