Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Dick schreef:Tjah, er zijn altijd buitenkansjes natuurlijk. Ze zijn er dus nog steeds, de 'nieuwe' klassiekers. Als je het leuk vind moet je het gewoon doen, auto ziet er toch prachtig en betrouwbaar uit?
Dick schreef:Wat is precies de bedoeling? Dagelijks vervoermiddel, of leuk voor erbij? De meeste mensen maken de fout te denken dat een klassieker erg goedkoop rijden is. aan de ene kant waar, want je vaste lasten zijn erg laag, maar aan de andere kant zijn onderdelen en onderhoud erg duur, vooral als je zelf niet zo handig bent.
Dick schreef:Het is wel mogelijk om dagelijks met een klassieker te rijden. Ik verplaats me sinds het halen van mn rijbewijs, nu bijna 2 jaren geleden in een 504. Deze was, en is in een perfecte staat, maar weet ook dat er vreselijk veel geld, en vooral tijd inzit om deze auto in een perfecte staat te houden.
Een klassieker rijd je omdat je het mooi vind, niet omdat je in de klassiekerverzekering zit, en omdat je vrijgesteld bent van wegenbelasting.
roelof schreef:Het is een pracht wagen, ik heb hem dan ook vanmiddag gekocht als hobby-mooi-weer-auto.
roelof schreef:Als je een strakke, gladde carroserie minder belangrijk vindt, kun je ook nog even bij de broers Kaanders in Vught gaan kijken. Die hadden laast twee witte 204s break staan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast