Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Haiko schreef:Ik kreeg de volgende resultaten:
00-22-NF (apk 11 mei 1996)
00-23-NF (2 juni 2005)
00-30-NF (n.v.t. ???)
00-31-NF (n.v.t.)
00-36-NF (28 april 2004)
de rest bestaat niet meer volgens rdw
Gilletti schreef:Haiko schreef:Ik kreeg de volgende resultaten:
00-22-NF (apk 11 mei 1996)
00-23-NF (2 juni 2005)
00-30-NF (n.v.t. ???)
00-31-NF (n.v.t.)
00-36-NF (28 april 2004)
de rest bestaat niet meer volgens rdw
Jouw nummer dus ook niet.
Of is ie soms geschorst?
micheldeman schreef:Ik weet dat er een aantal 304's rondrijden met een variant op bovenstaand kenteken. Ikzelf heb 00-30-NF, maar er ijn er ook met 00-2x-NF en 00-3x-NF. Ik vermoed dat dit een reeks 304's betreft die tijdens de introductie in het voorjaar van 1970 op kenteken gezet zijn en misschien wel demonstratiewagens waren voor de garage's in die tijd. Wie weet hier meer over?
Goudenleeuw schreef:Wat ook nog wel eens een beetje werkt: intikken in www.masterbase.nl dan wordt type auto vermeld. Ook een prima site om onderdelen en hun prijzen te vinden, ook voor een behoorlijk aantal ouwetjes.
micheldeman schreef:Dat kan komen omdat de wagen geschorst is, maar ook (in mijn geval) hij al jaren niet gekeurd is en ze die informatie dan gewoonweg ook niet hebben. Dat is ook de reden waarom ik geen bekeuring op de deurmat krijg. Nu weet ik dat je niet mag rijden met een wagen zonder etc, maar ik rijd er misschien 250 km per jaar mee. De wagen is in zeer goede conditie, maar het ontbreekt me aan de tijd en zin om hem ook nog door de APK te duwen.
JT schreef:Inderdaad, mooi die masterbase! Waar halen die gasten hun info vandaan....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten