Het is inderdaad een vroege, mei 1970. Ik denk dat het 1 van de eersten moet zijn, maar vanwege deze kentekens vermoed ik dat het wagens zijn die tijdens de introductie ingevoerd zijn. Volgens de RDW site kun je enkel kijken of de wagen bestaat en keuringsplichtig is. Bij een andere site van een internet provider kon je ook nog het type zien, maar die site biedt die mogelijkheid niet meer.
Je ziet dat er nog best wel een aantal wagens bestaan met een dergelijk kenteken. Of dat nu 304's zijn weet ik niet, maar een aantal ervan wel vermoed ik. Als er NVT bijstaat hebben ze geen APK gegevens voorhanden. Dat kan komen omdat de wagen geschorst is, maar ook (in mijn geval) hij al jaren niet gekeurd is en ze die informatie dan gewoonweg ook niet hebben. Dat is ook de reden waarom ik geen bekeuring op de deurmat krijg. Nu weet ik dat je niet mag rijden met een wagen zonder etc, maar ik rijd er misschien 250 km per jaar mee. De wagen is in zeer goede conditie, maar het ontbreekt me aan de tijd en zin om hem ook nog door de APK te duwen. Daarmee dwing ik mezelf overigens wel ieder volgend jaar de wagen weer APK klaar te maken omdat de RDW dan wel een datum voorhanden heeft. Dus tja...
Gilletti schreef:Haiko schreef:Ik kreeg de volgende resultaten:
00-22-NF (apk 11 mei 1996)
00-23-NF (2 juni 2005)
00-30-NF (n.v.t. ???)
00-31-NF (n.v.t.)
00-36-NF (28 april 2004)
de rest bestaat niet meer volgens rdw
Jouw nummer dus ook niet.
Of is ie soms geschorst?