Het heeft even geduurd maar ik heb me ingeschreven bij het forum en vandaar dat ik mij bij deze voorstel.
Ik ben Frank, 29 jaar oud en woonachtig in Hengelo (O). De reden dat ik mij voorstel onder het kopje 205 / 309 is dat ik namens de PCN het 205 / 309 register in Nederland vertegenwoordig!
Het is nu niet zo dat ik dit forum ga gebruiken voor uitlatingen van dit register. Dit blijft voornamelijk gebeuren via de PCN kanalen aangezien alleen leden van deze club lid kunnen worden van het register. Trouwens, wel Peugeot liefhebber maar geen lid van de club??? Het is echt heel gezellig en het register is maar een van de redenen om lid te zijn.
Goed, nog even terugkomend op mijzelf en dan met name mijn voorliefde voor de 205. Al van jongs af aan ben ik besmet met dit virus. In Februari 1984 reed mijn vader als eerste bij ons in de stad met een 205 GT en dat vond ik toen al zo geweldig dat ik van dat moment eigenlijk al gedoemd was ooit een 205 te gaan rijden.
Welnu, op dit moment heb ik er twee:
Een 1991'er Roland Garros Cabriolet
en een 1989 1.3 Rallye
En met beide ben ik heel erg blij!
Verder heb ik ook nog een 305 break commercial (zonder APK) maar daar zoek ik eigenlijk een nieuw huis voor, binnenkort zal ik hem onder het kopje auto's aanbieden.
Okee, zover voor nu. Ik ga eens kijken of er nog items zijn waar ik op kan reageren en uitzoeken hoe ik een foto kan toevoegen!!?? Als ik wat te melden heb laat ik het wel horen!
Groet
Frank
(een goeie kreet moet ik nog bedenken!)[/img]