klein vreugde topic mbt versnelling

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Berichtdoor stoker » 09 apr 2006, 16:48

mp er is maar een stang vervangen. alleen de stang die zorgt voor de voor naar achter gang.
Nu
- Peugeot 207 1.6HDI 110 Feline
Vroeger
- Peugeot 306 XND (TP_HR-54)
- Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
stoker
 
Berichten: 43
Geregistreerd: 14 maart 2005, 21:33
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Knutselsmul » 16 aug 2006, 22:22

Alvast bedankt voor de goede tips die hier op dit forum staan. Kijk er pas een paar dagen op, maar heb al veel opgestoken. Mijn 309 heeft ook af en toe last van een "eruit springende versnelling". Ik heb ook het rubbertje op de beroemde "wipwap", maar krijg het er met geen mogelijkheid vanaf. Vandaag geprobeerd, zelf met een klein pulley-trekkertje, maar loskomen, ho maar! En de borgclip met sluitring waren er vanaf. Heeft iemand misschien nog goede ideeen? Hoop op een ideetje wat niet al te veel tijd kost. 309 moet morgen eigenlijk mee op stap naar Lowlands, en hij moet nog gekeurd worden van te voren. Dus goede tips, ik hoor ze graag!

Groeten,

Ivo
_|" |\/| |_| |_
Knutselsmul
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 15 aug 2006, 18:26
Woonplaats: Waspik

Berichtdoor Malle Pietje » 21 aug 2006, 12:57

volgens mij is dat muziekfestival inmiddels afgelopen, maar toch nog even dit:
probeer van onderop de auto met kracht de pal eraf te slaan. Beschadigen gaat niet zo snel zolang de rest naar de bak maar los is.

Succes!
Avatar gebruiker
Malle Pietje
 
Berichten: 333
Geregistreerd: 23 sep 2004, 13:48
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor Knutselsmul » 22 aug 2006, 13:23

Dank je! Ben inderdaad weer terug van Lowlands, was super ondanks de regen! En 309 heeft de keuring met glans doorstaan nu, kreeg zelfs een compliment voor de zelf vervangen remleidingen van voor naar achter! Maar ik ga het nog eens ff proberen binnenkort!

Groeten, Ivo
_|" |\/| |_| |_
Knutselsmul
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 15 aug 2006, 18:26
Woonplaats: Waspik

Vorige

Keer terug naar 205/309

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron