Mooie foto's en mooie auto!!! net ding geloof ik, wel sjiek hoor, zo'n Roland Garros.
Ik heb je foto's wel veranderd in links, ze zijn te groot, als je ze geresized hebt, kan je ze weer direct op het forum kwijt hoor!
Aanbevolen max. breedte, rond de 600-650 pixels
dank u dank u! Ons lieve wagentje heeft ons inmiddels veilig op en neer gebracht naar de Cote d'Azur en daar lekker stevig rondgecrossed door de bergen...Paar leuke fotootjes gemaakt natuurlijk, misschien van de week even uploaden. Helaas was er onderweg een stofhoesje lek, wilde er eigenlijk niet zoveel aan doen tot ik thuis was, maar toch maar even laten maken bij een franse kwik-flut, kostte vrijwel niets en ik hield schone handen