slecht nieuws voor oldtimers

Autonieuws, met nadruk uiteraard op Peugeot.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor jan-03 » 18 apr 2013, 18:55

De werkeloosheid is al hoger dan in de Jaren 80 van de vorige eeuw....
Oorzaak is niet de crisis maar het gevolg van de onderdachte beslissingen door boekenwurmen in ons kabinet..
Rutte heeft geschiedenis als vermoedelijke expertise, Samsom heeft volgens mij helemaal nergens echt verstand van
en Ja "onze" Weekers is een Jurist met een oldtimer die kontakten heeft met dubieuze sponsoren om z,n politieke ambitie's te verwezelijken..
Hij blijkt een streber die z,n plannen koste wat het kost door wil zetten..
Dit pact van "heren" heeft ons allen mooi voor de gek gehouden met de verkiezingen..
Als ze hun plannen voor de verkiezingen hadden blootgelegd hadden ze zichzelf als werkelozen moeten inschrijven na de verkiezingen...
Het is nu aan de 1e kamer om ons te "redden'" van dit samenraapsel van woordvirtuozen..
Rutte lacht breed en adviseerd maar snel een huis en auto te kopen.. Tja.... waarvan Rutte....
Nu zijn ze weer druk om ook onze hobby af te nemen en velen hun baan die in deze Branche werkzaam zijn..
Onze clubs zullen volgend jaar een grote leegloop van leden meemaken....
Hopelijk moet ons kabinet ook heel binnenkort naar het loket waar een partime-ambtenaar hen vriendelijk duidelijk maakt dat ze niet voor een uitkering in aanmerking komen...
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor LouisdeFunes » 18 apr 2013, 19:07

x
Laatst bijgewerkt door LouisdeFunes op 28 apr 2013, 20:16, in totaal 1 keer bewerkt.
LouisdeFunes
 
Berichten: 2680
Geregistreerd: 04 mei 2006, 02:31

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor jan-03 » 18 apr 2013, 19:26

LouisdeFunes schreef:ik heb vandaag ook te horen gekregen dat ook ik mijn baan ga verliezen. de verhoging van btw heeft onze branche zo hard geraakt, en we hadden het al moeilijk, dat onze zaak gesloten wordt per einde deze maand en dat voor alle personeelsleden het einde oefening is. verleden jaar zijn er al een deel uitgegaan, de besten heeft de baas toen gehouden. maar de arme kerel is het water nu ook over de lippen gelopen..

bedankt kabinet!

het komt voor mij niet als een grote donderslag, en ik overleef het voorlopig wel. wij hebben geen hoge lasten. ik heb mij altijd ingehouden met het kopen van een woning, en sowieso geen andere leningen. dat red mij dus nu mooi :)

als iemand nog ergens in nederland een baan als verkoper weet dan houd ik mij aanbevolen :mrgreen: en voor de rest ben ik nergens te beroerd voor, ik vind mij zelfs niet te min om bij een poetsbedrijf te gaan werken. werk is werk.


Verdorie Bert dit is heel slecht nieuws..
Ik weet niet wat je verkocht maar de vertegenwoordigers die altijd bij mij komen verkopen ook helemaal niks..
Ik ken ze al vele jaren en koop altijd groot in... Ik bestel dus niet 1 pakje schoeven maar overal 10 van enz enz..
Dit levert hun altijd een leuke bonus op wat ze ook zeer gegund is... Als ik een keertje iets snel moet hebben staan zij ook direkt klaar..
Nu hebben ze helemaal geen bonussen meer omdat ook hun baas al moeite heeft hun salaris op te brengen..
Het kan jaren duren voor ze weer een kwartje tussen de dubbeltjes hebben...
De markt is finaal in elkaar gedonderd door de bankencrisis met als gevolg de woningmarkt...
Door de strengere regels voor de banken wat daar weer een gevolg van is word dit nog meer versterkt..
Gevolg de vraag naar woningen is gekelderd en dus ook de handel en werkgelegenheid...
Wat ook een oorzaak is dat alles in de media breed uitgemeten is... Als dit niet was gebeurd had alles waarschijnlijk wel mee gevallen..
Maar goed de bal is gaan rollen en het dal is nog steeds niet bereikt..
Wij hebben een sterk en stabiel kabinet nodig die ook weet wat er speelt binnen de markt..
Dus niet een premier die bij een nobelprijswinnaar op bezoek gaat maar iemand die hier bij mij door de deur stapt en bij m,n collega's..
Onze minister van Financiën heeft het druk met Cyprus enz enz..
Hopelijk vind je desondanks toch snel weer een baan...
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor MarcoPeus » 18 apr 2013, 19:36

Nondeju Bert, dat is erg triest. Ik hoop dat je snel aan een nieuwe baan komt. Ik zou je best aan t werk willen zetten, onze groothandel mag best wat grotere vormen aannemen. Bedrijfsauto: een 403 Bachee 1.8D :mrgreen:
Voor de schoonmaak hoef je je in ieder geval niet te veel te voelen, dat doen anderen wel. :wink:

Het gaat de verkeerde kant op mensen. 'T land begint af te brokkelen, werkeloosheid begint Mediterrane vormen aan te nemen, de landen die we middels de EU op koers proberen te houden terwijl die kleine Italiaanse premier bunga feestjes houdt voor veel te schaars geklede dames met miljarden op de bank. Miljarden die een land als Italia hard nodig heeft. Griekenland en Cyprus krijgen ook miljarden terwijl de jachten van tientallen miljoenen lekker liggen te dobberen in de havens. Allemaal ten kosten van Europa. En die geldverslindende monsters in Brussel maar overboeken. Waar moet t in godsnaam allemaal naar toe?
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor LouisdeFunes » 18 apr 2013, 20:03

x
Laatst bijgewerkt door LouisdeFunes op 28 apr 2013, 20:17, in totaal 1 keer bewerkt.
LouisdeFunes
 
Berichten: 2680
Geregistreerd: 04 mei 2006, 02:31

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor jan-03 » 19 apr 2013, 08:20

Morgen Zaterdag is het aktiedag..
aktie vanuit Leek

BOLSWARD – Eigenaren van oldtimers en klassiekers voeren op zaterdag 20 april actie tegen de kabinetsplannen om vanaf 2014 weer wegenbelasting in te voeren voor antieke auto’s, motoren en vrachtwagens. Vanuit Leek vertrekken twee konvooien richting Leeuwarden en Assen.

Het kabinetsvoornemen is volgens de actievoerders gebaseerd op het verkeerde uitgangspunt dat oldtimers en
klassiekers bovengemiddeld bijdragen aan vervuiling van het milieu.

,,Het merendeel van de oldtimers, 400.000 personenauto’s, 160.000 motorfietsen en 14.000 vrachtwagens, rijdt gemiddeld nog geen 2.000 km/jaar, rijdt meestal gedurende de zomermaanden, buiten de bebouwde kom en bijna altijd rustig met een motor op de goede bedrijfstemperatuur. Dat is beter voor milieu en motor”, aldus een verklaring van de Fehac, de Federatie Historische Automobiel- en Motorfietsclubs.

De ‘echte liefhebbers’ beamen de kabinetsconclusie ten aanzien van de 30.000 bezitters die hun oldtimer dagelijks gebruiken en geen andere auto bezitten.

De oldtimerbezitters vrezen het verdwijnen van mobiel erfgoed, faillissementen van bedrijven in de oldtimersector en verdwijnen van werkgelegenheid en het mislopen van miljoenen aan brandstofaccijnzen.

De liefhebbers verzamelen zich op 20 april in Leek om half elf. In Leeuwarden staan de oldtimers tussen halt twee en half drie opgesteld op het Oldehoofsterkerkhof.
gr jan
Inschrijfformulier:
http://www.oldtimerleek.nl/images/file/inschrijven_protestmanifestatie.pdf
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Peugeot371 » 19 apr 2013, 12:19

.
Laatst bijgewerkt door Peugeot371 op 29 apr 2013, 18:31, in totaal 1 keer bewerkt.
Peugeot371
 
Berichten: 141
Geregistreerd: 21 apr 2009, 22:39

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor LouisdeFunes » 19 apr 2013, 14:09

x
Laatst bijgewerkt door LouisdeFunes op 28 apr 2013, 20:17, in totaal 1 keer bewerkt.
LouisdeFunes
 
Berichten: 2680
Geregistreerd: 04 mei 2006, 02:31

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor MarcoPeus » 19 apr 2013, 16:51

Snel rekensommetje.
De gemiddelde oldtimer rijdt 2000 km/jr. Laten we eens zeggen tegen 1 op 10 verbruik.
En laten we eens zeggen dat de overheid 50 cent accijns overhoudt per liter. Op LPG wat minder op diesel en benzine wat meer.
575.000 oldtimers à 2000 km bij 1:10 verbruik zijn 115 miljoen liter brandstof. Indien de overheid 50 cent per liter overhoudt lopen ze dus bij stilstand/vernietiging van het oldtimer wagenpark 57,5 miljoen euro accijns mis.
Afgezien van de enorme hoeveelheid faillissementen en dientengevolge ontslagen/WW uitkeringen denk ik dat de overheid goedkoper uit is door niets te doen aan de oldtimers en t te laten voor wat t is.

Ow nee, het ging niet om t geld he, het ging om t milieu............ Jaja. 8)

Wil je iets doen aan t milieu, ruim de drempels/wegversmallingen/verkeersremmers eens op in nederland, scheelt miljoenen liters brandstof (stoppen/optrekken), banden, remblokjes/schijven/schokbrekers enz enz.
Overal een flitskast, die betaalt zichzelf.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor LouisdeFunes » 19 apr 2013, 17:09

x
Laatst bijgewerkt door LouisdeFunes op 28 apr 2013, 20:17, in totaal 1 keer bewerkt.
LouisdeFunes
 
Berichten: 2680
Geregistreerd: 04 mei 2006, 02:31

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor MarcoPeus » 19 apr 2013, 17:22

Maar dat zijn er maar 40.000-50.000 schat ik zo. De overige 500.000 zetten m stil of rijden er in ieder geval veel minder mee.
Inleveren doet de overheid sowieso. Ze rekenen zich aan de voordeur rijk en aan de achterdeur staat een inbreker de juwelenkist leeg te jatten. Stelletje sukkels.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor joospeugeot » 19 apr 2013, 17:35

de meeste benz diesels zijn ook niet de zuinigste hoor. een diesel zal ook wel tussen de 8 a 10 liter gebruiken.
die mensen gaan dan toch in een zuinig alternatief rijden. een kleine auto op diesel of lpg die een stuk zuiniger is.

ik heb voor mezelf wel eens rekensom gemaakt wat nu t verschil is tussen mijn belastingvrije diesel (de 205) en de 206 die ik nu op lpg heb. de 206 is kwa km-prijs goedkoper en die lust nog wel wat lpg hoor. een 1.4 op lpg is nog veel goedkoper maar niet voor mij weggelegd.
oh ja. mijn 206 is goedkoper dan een 107 op benzine :D
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor jan-03 » 19 apr 2013, 19:34

LouisdeFunes schreef:het enigste wat echte indruk zou maken is een lange stoet, op een doordeweekse dag die richting den haag gaat. dit wordt weer een oud-hollandsche knuffelactie van mensen die dreigend zwaaien met een vlaggetje. heeft geen enkele zin en maakt geen indruk. ik doe er niet aan mee. maar, degene die gaat, wens ik wel veel plezier, want dat is het enigste wat je er aan zult hebben.


Het gaat erom dat de mensen die evenementen als kijker bezoeken te overtuigen wat ze straks gaan missen als Weeker z,n zin krijgt..
De Fehac is spreekbuis van ons allen en heeft deze oproep gedaan en dus een kans om te laten zien wat je ervan vind..
We waren het er al over eens dat alleen hier mekkeren zeker niet helpt..
Ik zag Rutte vanavond zich weer verdedigen en nogmaals vertellen dat die de binnenlandse econonomie wil zien aantrekken...
Ik bedacht me net dat ook een middel zou kunnen zijn dat de extra opslag die banken bij onze hyptheekrente's doen ook een middel kan zijn..
De rente's zijn al een paar jaar veel te hoog zoals iedereen weet...
Dit is ook weer geld wat niet in de economie komt..
Als ik minder kosten hoef te maken voor m,n financiering is m,n winst hoger en dus ook weer goed voor Rutte zijn wens..
Er zijn zoveel zaken die zij maar op hun beloop laten waardoor het wel mis moet gaan in Nederland..
Maar goed..
Ik ga dus morgen wel op pad naar L"warden samen met m,n broer in z,n 203..
Ik hoop dat we niet met z,n 2en zijn.. :roll: ..
Ik zou graag een hartig woordje met die Roermondse ex advocaat willen spreken die nu ons lot gaat bezegelen..
De rekensom die hij maakt zal op een import rekengevalletje zijn gemaakt..
Ik wil dat die de cijfers nu hard maakt nog voor de beslissing valt...
Ik wil dat die consequentie's trekt als blijkt dat die onnodig onze hobby en broodwinning heeft ontnomen...
Ik wil ook dat die dan z,n 504 vrijwillig afstaat aan een goed doel... Dat die nooit meer een witte boord mag dragen en elke keer z,n hoed
afneemt als er een oldtimer hem passeert..
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor MarcoPeus » 19 apr 2013, 19:40

janbachee schreef:Ik wil dat die consequentie's trekt als blijkt dat die onnodig onze hobby en broodwinning heeft ontnomen...


Die consequenties trekt hij ook, er komen namelijk duizenden werklozen bij die in de autobranche werkzaam waren, die mag hij middels zijn UWV orgaan gaan betalen..... Broekzak-Vestzak
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor jan-03 » 20 apr 2013, 22:47

In Leeuwarden vandaag bij de Oldehove toren de opstelling van Voiture's die gehoor hebben gegeven aan de oproep van Fehac..
Ik heb een wat plaatjes geschoten toen we er net waren maar later kwam ook nog het deel wat vanaf Leek kwam aanrijden..
Het plein was helemaal vol... Een verscheidenheid aan voiture's..
2 x 203, 1 x 403, 1 x 204 was het peugeot aandeel..... Verder heel veel Citroën... Traction en eend waren er het meeste..
Ook Amerikanen, Engelsen, Nederlands, ( daf ) Militaire voertuigen, Renault, enz enz.. Wel heel mooi om te zien zo'n grote verscheidenheid..
Hopelijk kan dit toch behouden blijven..
Hier een paar plaatjes met de telefoon:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Het ornament lijkt bekend.. :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De aanleiding voor deze samenkomst is droevig maar toch een leuke middag gehad.
Lekker in de zon gezeten met een lekker alkoholvrijbiertje..
Stad in geweest, gewinkeld, lekker ijsje enz enz.. Tja Weekers wil je dit nu echt afschaffen..??
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor MarcoPeus » 20 apr 2013, 23:22

Mooie foto's en prachtig weer gehad Jan. Hopelijk is t een voorbode van nog jaren lang mooi weer in Oldtimer land.
Helaas was me Leek/Leeuwarden toch net even te ver om even op en neer te rijden. Had graag erbij gestaan. Moest helaas werken om de Belastingen/UWV/Pensioenpot tevreden te houden.
Tijd voor een meeting/event in Limburg, al die ritten en bijeenkomsten zijn zo verdomd ver weg voor ons Limbo's. Als t aan de Haagsche maatpakken ligt zal t trouwens wel ver gedaan zijn met die bijeenkomsten. Weer iets leuks weg, wat is het volgende, Koninginnedag weg? Als je t over kosten hebt (7 miljoen, alleen voor de beveiliging), betalen wij ook alweer. Mediterrane maffia, bedankt!
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor LouisdeFunes » 21 apr 2013, 00:05

x
Laatst bijgewerkt door LouisdeFunes op 28 apr 2013, 20:18, in totaal 1 keer bewerkt.
LouisdeFunes
 
Berichten: 2680
Geregistreerd: 04 mei 2006, 02:31

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Remco504coupe » 21 apr 2013, 01:20

MarcoWetzels schreef:Afbeelding
En het kabinet erachteraan met hun wanbeleid en kiezersfraude.


Plus veel :evil:
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor jan-03 » 21 apr 2013, 08:19

Die had ik graag mee gehad gisteren Marco.....
Maar ik denk dat je beter kunt wachten met je bouwplannen Marco...
Je krijgt strakjes wel een loods cadeau waarschijnlijk...
Leegstaande loodsen kosten geld dus kan je ze beter weggeven.. En er staan er steeds meer leeg..
Als je onderweg je ogen de kost geeft zie je heel veel borden.... Opheffingsuitverkoop, Failliesement verkoop.. Bedrijfspand te koop......
Ik sprak gisteren met iemand die zei dat er nergens zoveel winkels zijn als in Nederland..,,
Dat is dus nu ook aan het veranderen.. Hij verwacht dat er nog maar een kwart over blijft van het bestand...
Grote internetverkoopsite's als Salando en Bol.com verzieken de markt maar draaien vet verlies..
Doel is om veel anderen de markt uit te prijzen en dan de winst te pakken...
Ik heb te veel boerenverstand en te weinig stadsverstand om hier iets van te snappen maar dat er heel veel fout zit snap ik wel..
Internet brengt ons veel maar haalt ook veel...
Gisteren in Leeuwarden was het heel gezellig en ook de winkelstraten bomvol.. Toch werd er niet heel veel gekocht volgens mij..
Veel kleding word bekeken en aangetrokken en dan weer terug gehangen...
Ik zat te aan de koffie in de winkel waar m,n Eega altijd koopt en ik dus alleen knik of nee schud toen de verkoopster ook weer een klant nakeek die heel veel kleding had gepast.. Veel stond haar ook mooi ( ook mijn mening.. :mrgreen: )..
De verkoopster keek me aan en ik zei tegen haar: wat denk je nu? Nou zei ze, ze heeft het merk en de maten ergggg goed bekeken....
Ja dat viel mij ook op... Dus die gaat thuis achter de laptop zitten en kijken waar ze dezelfde kleding goedkoper kan bestellen....
Zoals ook in andere zaken natuurlijk.... Tja moeten we hier blij mee zijn..??
Bij ons in Workum is het winkelbestand al erg veel terug gelopen.....
Het is droevig... Veel artikelen zijn van Ho tji ming afkomst en zijn niet Europees en al helemaal niet made in Holland...
Nederland verdient veel met export maar ik vind het toch heeeeeeel jammer dat we zelf steeds minder zelf maken..
Dit zal toch anders moeten in de toekomst...
Grote groepen mensen zijn van nature ambachtslieden die met de handen willen werken.... Ik ook..
Toch word dit werk steeds minder en minder... Het mooiste huis wat je kunt bouwen is nog steeds met de hand gemaakt hooor en ook het beste...
Mooi houtwerk, mooie hand gemestelde buitenmuren met siermetselwerk, en penanten enz enz..
Kijk eens naar onze kerken, rijksmuseum.. Prachtig gewoon en het blijft eeuwen staan..
Onze loodsen zijn veelal staalconstructie's met blik er omheen... Al maak je dit nog zo mooi het haalt het niet bij een oud gebouw..
Zo ook met onze oldtimers.. Bijna alles mechanisch en prachtig gevormd..
Laten wij als forumers met z,n allen ons stinkende best doen om in ieder geval onze hobby te laten bestaan....
Als Weekers dit er wel door kan drukken dan toch de Voiture's behouden...
Een volgend kabinet zal wel weer op aarde terug keren en ons tegemoed komen..
Tot die tijd moeten we het uithouden... Misschien dat wel elkaar wat kunnen helpen met stalling als dit nodig mocht zijn..
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor ruit'48 » 21 apr 2013, 09:45

Prachtige plaatjes Jan en goede actie, ik hoop dat ik binnenkort ook weer de weg op kan en aan zo'n activiteit deel kan
nemen. Als ik het goed heb begrepen staat er ook in onze regio het een en ander op stapel.
We moeten er alles aan doen om onze hobby te behouden !

Gr. Kees

.
-404 berline 1961 (prod. jaar '60)
Suzuki Baleno Estate 1.8 GTX automatic

Aime ta voiture, soigne~la , conduis bien et conduis toi bien !
Avatar gebruiker
ruit'48
 
Berichten: 6086
Geregistreerd: 22 nov 2008, 20:03
Woonplaats: Goeree ~ Overflakkee

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor LouisdeFunes » 21 apr 2013, 14:55

x
Laatst bijgewerkt door LouisdeFunes op 28 apr 2013, 20:19, in totaal 1 keer bewerkt.
LouisdeFunes
 
Berichten: 2680
Geregistreerd: 04 mei 2006, 02:31

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Remco504coupe » 21 apr 2013, 16:04

Van een ander forum gejat:

Afbeelding
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor risky » 21 apr 2013, 20:07

zullen we even ontopic blijven !!!!!!

Even ter herinnering Slecht nieuws voor oldtimers geen gezeur over vakbonden enz..
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Gilletti » 21 apr 2013, 21:19

Remco504coupe schreef:Van een ander forum gejat:

Afbeelding


Jammer dat het blijkbaar vooral Frans spul en Fiatjes betreft en nog steeds die Benzen van midden jaren '80 niet op de sloop belanden. :lol:
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor MarcoPeus » 21 apr 2013, 21:34

Vandaag was er een rommelmarkt in onze wijk die traditioneel veelvuldig wordt bezocht door bepaalde mensen. Ik hoef t niet duidelijk te maken, iedereen weet wat ik bedoel.
Uiteraard ruimschoots aanwezig waren de Shoarmadiesels, ik heb er zeker 5 gezien. 190, W115, W123 enz. Typisch he. Brengt toch enige vorm van onrechtvaardigheid in me boven en een gevoel van onmacht.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

VorigeVolgende

Keer terug naar AutoNieuws

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron