Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Gilletti schreef:Overigens is alles relatief, want de nieuwe concurrentie is nóg "minder aansprekend"...
Dick schreef:Ik vind ze allemaal lelijk! Ben absoluut geen busjes mens, maar moet zeggen dat sommige toch wel heel erg relaxt rijden! Vooral met een dikke turbodiesel.
wowo schreef:Aaaarrghh! Ziet eruit als een futuristische stadsbus uit een jaren '80 film!
henk_kok schreef:Hmmm.. het lijtk wel of de meeste auto ontwerpers het spoor bijster zijn.
De "konten"serie van Renault, de alsmaar groter wordende smiley van de Peugjes, Mercedes die meer en meer plastic wordt...
Eventjes dacht ik dat Citroen nog wel wist waar het mee bezig was, maar eigenlijk. Mwoah.
Ik zal wel oud worden ofzo. Maar lomper en bobbeliger is blijkbaar in :)
wowo schreef:henk_kok schreef:Hmmm.. het lijtk wel of de meeste auto ontwerpers het spoor bijster zijn.
De "konten"serie van Renault, de alsmaar groter wordende smiley van de Peugjes, Mercedes die meer en meer plastic wordt...
Eventjes dacht ik dat Citroen nog wel wist waar het mee bezig was, maar eigenlijk. Mwoah.
Ik zal wel oud worden ofzo. Maar lomper en bobbeliger is blijkbaar in :)
Eens! Zou ik nu nieuw moeten kopen dan zou het toch de Ford Focus worden. Het enige nieuwe blik dat me een beetje kan bekoren momenteel (een Ford nota bene!)
Idranor schreef:Oei das inderdaad wel heel erg lelijk. Overigens vind ik die VW niet echt lelijk. Gewaagd, maar toch wel evenwichtig. Die MB is gewoon veilig gedesigned en saai, maar voor sommigen is dat misschien mooi. Iig niet lelijk.
Het lijkt wel een klein beetje op de Transit, ook al niet echt mooi. De Vivaro vind ik trouwens wel mooi en ze rijden erg goed voor een busje hoor!
Evert G.D schreef:Tsja...wat is eigenlijk lelijk... Wel 's een Tempo Matador bekeken? Dat was in z'n jaren ook geen wonder van schoonheid... Onder 'Peugeot ik bladen en op tv' heb ik een topic gemaakt 'Interessant interview in AD'. Daar staat o.a. ook de achterliggende gedachte in bij de vormgeving van de nieuwe Peugeotbus, die staat ook kort beschreven in het topic.
Jeetje schreef:Hé... Die Tempo Matador ken(de) ik (nog) niet!
Leuk busje!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten