Klik hier om naar de pagina te gaan
Een paar voorbeelden

Leuk???
Grt.Martijn

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
veen schreef:Die peugeot 404 met oplegger bestaat die nog? en is dat origineel ?
Minipeugeot schreef:veen schreef:Die peugeot 404 met oplegger bestaat die nog? en is dat origineel ?
die is idd origineel, er zit ook een Nederlands kenteken op. Of die nog rijdt weet ik eigenlijk niet.
gr. Marcel
404 schreef:Een 404 met auto-oplegger!![]()
Wat voor motor moet daar wel niet in zitten en hoeveel moet hij wel niet verstevigd en aangepast zijn? Ongelooflijk! Ik ga eens proberen meer info te vinden over deze auto. Leuke pagina verder.
Gilletti schreef:404 schreef:Een 404 met auto-oplegger!![]()
Wat voor motor moet daar wel niet in zitten en hoeveel moet hij wel niet verstevigd en aangepast zijn? Ongelooflijk! Ik ga eens proberen meer info te vinden over deze auto. Leuke pagina verder.
Zo te zien zou het gaan om een Nederlandse wagen.
Kenteken lijkt BL-16-HY te zijn. Volgens de RDW is op 23 januari 1999 de APK verlopen.
wowo schreef:Minipeugeot schreef:veen schreef:Die peugeot 404 met oplegger bestaat die nog? en is dat origineel ?
die is idd origineel, er zit ook een Nederlands kenteken op. Of die nog rijdt weet ik eigenlijk niet.
gr. Marcel
Als dat kenteken inderdaad BL-16-HY is (zie ik dat goed?) dan is de APK vervallen op 23 januari 1999. Maarja, dat zegt ook niet echt veel.
veen schreef:die peugeot 404 met oplegger, zo'n combinatie liep 20 jaar geleden ook in Coevorden
Keer terug naar Peugeot algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten