Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
L'Animal schreef:Idd mooie foto´s. Ik ben er nog niet geweest maar nu heb ik in elk geval een impressie. Maar ik begrijp dat je er dus niet appart voor hoeft te gaan, maar als je toch in de buurt bent.....
wowo schreef:Ik had echt meer verwacht, ik dacht eigenlijk dat er minstens een fabriekshal vol zou staan met van ieder model minstens 1 exemplaar.
Ik meen ooit foto's gezien te hebben van een veel grotere collectie met oa de 505 cabrio proto etc. en dacht dat dat in het museum was.
De rit naar Sochaux en de stad zelf zijn overigens ook leuk, op weg ernaartoe kom je al tientallen vrachtwagens met splinternieuwe Citroens en Peugeots tegen, in de stad zag ik volgens mij ook meer interessant spul dan gemiddeld (505 Dangel, mi16 etc)
404UXD schreef:wowo schreef:Ik had echt meer verwacht,
Volgens mij zijn ze bij Peugeot niet echt bezig met de 05- modellen, nog niet oud genoeg. Toen ik in het museum was viel me op dat sommige auto's roest hadden en dat de collectie verre van compleet was. Toen ik er naar vroeg zeiden ze dat de collectie steeds wisselde en dat de meeste auto's in het magazijn stonden...Ik had van elk model een fabrieksnieuw exemplaar met 0 km verwacht, maar helaas, die waren er niet.
404UXD schreef:Maar veel auto's die jij hebt gefotografeerd stonden er toen niet, mooie foto's!
Dennis_Schaap schreef:Weet niet of iemand hier de cdrom "peugeot, een legende op wielen "heeft? Daar staan filmbeelden op van de opslag in Mulhouse.
Keer terug naar Peugeot algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten