Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
PeuTriton schreef:ik ben voornamelijk nog geen lid omdat magazijn nog ging verhuizen, en dat duurt volgens website al vrij lang...
is dus wel open dus begrijp ik??
michelv schreef:De PCN internetsite wordt niet of nauwelijks bijgehouden.
Dat is geen visitekaartje en zal mensen niet enthousiast maken.
Het blad dat de drie clubs uitbrengen is erg leuk om te lezen.
ZEN schreef:Is het voor een 305 bezitter eigenlijk wel zinvol om lid te worden? Gesteld dat de club niet "in the meantime" ter ziele is?
Evert G.D schreef:Als ik als APHaaier in de bestuurlijke of commissie-sfeer iets voor de PCN kan betekenen, wil ik daar best aan meewerken. Echter, ik heb soms tamelijk onorthodoxe ideeen en ben niet altijd een gemakkelijke. Daarentegen ben ik niet te beroerd om m'n kop boven het maaiveld uit te steken, ook als ik het risico loop dat die er daardoor afgehakt wordt. Om als het op de rit staat (of als je tegen teveel muren oploopt) me weer terug te trekken, dan is het de taak weer aan anderen.
Koud saneren is wat mij betreft ook écht koud saneren, daar kom je niet onderuit, zelfs niet (of zeker niet) bij een hobbyclub. Bestuurlijke heilige huisjes zijn voor mij alleen heilig als ze wérken, niet omdat ze altijd heilig zijn geweest. Hoewel ik heel goed weet hoe ik mijn tijd gebruiken moet en me regelmatig afvraag waarom een week geen 8 dagen heeft, zou ik er best wat tijd in willen steken. Op 1 voorwaarde: dat het gaat werken. Want om m'n tijd te verspillen heb ik geen tijd
Dat er naar de site gekeken wordt is een uitstekende zaak, maar er is meer te doen. Snel een magazijnlocatie zoeken, snel vrijwilligers werven of een totaal andere oplossing om de onderdelenvoorziening te garanderen. Dat betekent contacten met makelaars, bedrijven etc. Met als finale een stuk ledenwerving en dan denk ik met name aan de 'cultauto's' 305 en 205. De 504/505 rijders komen toch wel.
Een commissie werkt alleen als er niet oeverloos geouwehoerd wordt of nagedacht wanneer er een keer vergaderd moet worden, maar als er weinig, maar daadkrachtige mensen (hooguit 4) in zitten, oplossingsgericht gedacht wordt en er een hands-on mentaliteit heerst. Kan alleen maar zeggen: Aart heeft gelijk. In elk geval heb je ze zo te merken een aardige schop onder de kont gegeven!!
Kortom, ik hoop dat de PCN weer snel op de rit staat.
Gilletti schreef:@Aart en Evert, nog reacties gehad?
Overigens is Martijn al een paar weken stil hier op het forum.
Gilletti schreef:
Overigens is Martijn al een paar weken stil hier op het forum.
Martijn schreef:En dat komt omdat ik net terug ben van twee weken vakantie in het land waarveel van onze oude Peugeots rijden ( Tunesië). Ondertussen is er veel gebeurd, onze Internetcommissie maakt goede vorderingen en ook het magazijnteam is goed bezig. De PCN is dus NIET ter ziele, en is zeker van plan volgend jaar haar jubileum groots te vieren!
Keer terug naar Peugeot algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast