[VERKOCHT] 304 Sedan

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

[VERKOCHT] 304 Sedan

Berichtdoor peugeot-304 » 08 jul 2021, 19:40

Na 15 jaar in ons bezit, komt deze 304 sedan weer via dit forum te koop. In 2006 kwam ik haar op dit forum tegen en heb de auto toen in Groningen opgehaald. Ik gebruikte de auto een hele tijd als daily driver maar de laatste jaren kwam ze niet meer zo heel vaak uit de garage.
De 304 is gedurende de hele tijd goed verzorgd maar desondanks heeft ze een paar kleine onvolkomenheden, zoals overgespoten carrosseriedelen kleine beginnende roestplekken etc. Maar ja, ze is dan 50 jaar oud. Is daardoor ook vrijgesteld van APK. In juni heeft ze nog een beurt gekregen en heb ik haar ook nog een keer laten keuren. De bodemplaat is op een paar plekken een stuk ingelast evenals aan de onderkant van de deuren. Het subframe is in goede staat en de motor loopt als een zonnetje. Ze heeft nu 73250km op de teller staan.
Peugeot 304 Coupé 72 jaune maïs
Peugeot 304 Cabrio 75 vert mousse métallisé

Het 304 onderdelenboek vind je op : http://www.hoeyng.nl/
Avatar gebruiker
peugeot-304
 
Berichten: 747
Geregistreerd: 04 jun 2004, 09:49
Woonplaats: Limburg

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten