Peugeot 306 Cabriolet 1.6 uit 2000 te koop

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

Peugeot 306 Cabriolet 1.6 uit 2000 te koop

Berichtdoor Martijn_vK » 28 maart 2022, 22:37

Bij deze bied ik mijn 306 cabrio te koop aan. Doordat ik meer kilometers maak voor mijn werk heb ik wat moderners gekocht (een 308 :))

Het gaat om een donkerblauwe 1.6 met handbak, in redelijke staat. Lederen stuurwiel, elektrisch bedienbare kap (van buiten erg netjes, van binnen iets minder) met nieuwe hydrauliekslangen, en stoffen bekleding. Windscherm ligt in de kofferbak, evenals de afneembare trekhaak. De kilometerstand is inmiddels 272.000. Niet niks, maar technisch is de auto nog erg puik. Pas een grote onderhoudsbeurt gehad. Er is altijd goed voor gezorgd. Voorzien van 16" Ouragans van een 406. Van liefhebber, voor liefhebber.

Minpunten:
De airco werkt niet. Heeft het in de ruim 3 jaar dat ik hem had nooit gedaan. Kan kwestie van bijvullen zijn, maar er kan ook iets defect zijn. Maar hé, kap open en je hebt pas echt frisse lucht. En de bekleding vab de linker wang van de bestuurdersstoel is stuk. Inherent aan leeftijd en kilometerstand. Heb er nog geen nette stoel bij gevonden helaas. Hier en daar een krasje en een butsje.

Afbeelding

Ik heb er een hardtop in dezelfde kleur bij, die ook ter overname is.

Vraagprijs € 1200
Laatst bijgewerkt door Maarten Deen op 21 jun 2022, 07:46, in totaal 1 keer bewerkt.
Peugeotloos
Martijn_vK
 
Berichten: 63
Geregistreerd: 18 jun 2011, 15:12
Woonplaats: Doornenburg

Re: Peugeot 306 Cabriolet 1.6 uit 2000 te koop

Berichtdoor peugeot-304 » 14 apr 2022, 22:25

Hallo Martijn, is de auto nog te koop? Een vriend van mij zag de advertentie maar is niet op dit forum.

Groet
Dieter
Peugeot 304 Coupé 72 jaune maïs
Peugeot 304 Cabrio 75 vert mousse métallisé

Het 304 onderdelenboek vind je op : http://www.hoeyng.nl/
Avatar gebruiker
peugeot-304
 
Berichten: 747
Geregistreerd: 04 jun 2004, 09:49
Woonplaats: Limburg

Re: Peugeot 306 Cabriolet 1.6 uit 2000 te koop

Berichtdoor Martijn_vK » 15 apr 2022, 10:56

Hoi Dieter,

Ja hoor, de auto is nog te koop. Ik stuur je even een PB.
Peugeotloos
Martijn_vK
 
Berichten: 63
Geregistreerd: 18 jun 2011, 15:12
Woonplaats: Doornenburg


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten